Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sinelia schreef:volgens mij weer en typfout, want 22500 gram is nog meer.
Die van mij, geschoren, heeft nog steeds 370 gram (met hals op) en heeft het lekker warm. Ik voel iedere dag en mocht ze het koud krijgen heb ik nog een onderdeken en een fleecedeken.
_Ella_ schreef:langemans schreef:2250 gram
ja sorry, het is 22500 gram. Dank voor de correctie!
[/quote]

merel_gomez schreef:langemans schreef:Goh, wat ben ik toch dom he? Ik bedoel natuurlijk 225000 gram! Dank je!
? beetje een penny reactie

) nu vaak bij stapritten en bij het losstappen en uitstappen even een zweetdeken op voor de zekerheid, maar vraag me af of dat alleen voor mijn eigen idee is, of dat het toch wel goed is.

joyce B schreef:Hoe doen jullie dat overigens als jullie 400 grams of meer ophebben en jullie gaan (buiten) rijden?
Vinden jullie die temperatuursovergang niet erg groot? Ik leg als ze zo'n dikke deken op heeft en het buiten vriest en waait (koude gevoelstemperatuur dus) nu vaak bij stapritten en bij het losstappen en uitstappen even een zweetdeken op voor de zekerheid, maar vraag me af of dat alleen voor mijn eigen idee is, of dat het toch wel goed is.
) 
(ik rijd meestal binnen)
Als het gaat vriezen doe ik er een fleece bij.