Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miekedar schreef:Ik wil me graag een Bucas POwer Turnhout Light full neck aanschaffen (als ik het geld heb) daar staat dat je hem kan gebruken van 18 t0t -15 graden. Dan kan hij eigenlijk nu al op en ook in de winter. emand ervaring?
Mademoisel schreef:Ik las in dit topic dat een katoenen zomerdeken eigenlijk niet zo veel nut heeft en dat ze het er zelfs kouder onder kunnen krijgen.
Mijn vraag is dan...wat is dan eigenlijk WEL het nut van een zomerdeken?
Mijn paardje staat nu trouwens onder een 200-grams deken en wanneer het gaat vriezen krijgt ze haar 360-grams deken op.
tisje schreef:ik heb eergister een wheaterbeeta landa deken gekocht. echt supermooi!
ik ben ook aan het kijken naar een zweet/fleecedeken. ik vind de harry's horse teddy in het blauw wel mooi, heeft iemand ervaring met deze deken?
bij welke stokmaat hoort maat 175 ongeveer? en 185?:?
Needje schreef:Had geen zin om het hele topic door te lezen. Maar weet iemand hoe het betalen werkt als je dekens besteld bij theequestrianshop??
En mijn paard heeft nu een 205. Weet iemand welke maat ik moet bestellen? 6,6 of 6,9? 205 is vrij ruim, en een 195 zit vaak wat te krap (aan de voorkant voornamelijk).
LauEef schreef:Ik zit even met een probleem.
Het zit zo: ik ga voor mijn verjaardag een wachterdicht zomerdeken vragen (of anders kopen) zodat ik mijn paardje in de winter met dekens in de paddock kan zetten.
Maar dit deken krijgt ze dus ook op als we gaan beginnen met dekens, dus als zomerdeken (is het ook officeel).
In de winter is het dus de bedoeling dat die over daar 'gewone' dekens heen gaat zodat die niet nat worden als het gaat regenen of als ze rolt in de modder ofzo.
Nou zit ik dus heel erg te twijfelen of ik nou de goeie maat pak of een maatje groter, zodat hij over de andere dekens hangt zodat ik zeker weet dat ze niet nat worden.
Wat zouden jullie doen?