Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beckie schreef:Hoi,
N.a.v.een eerder bericht in dit topic heb ik een stuk van 120 x 120 cm besteld van 2 mm dik doorzichtige tafelbeschermer besteld.
https://www.tafelzeilonline.com/doorzichtige-tafelbeschermer-120cm-breed?_gl=1*cen150*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwn9y1BhC2ARIsAG5IY-6f-dwFGye4_YIK-Ie50DtR10fs2kho-z-MvrPBxhMi36CHWVsbjYMaAsmUEALw_wcB
De oude thinline begint nu namelijk wel te slijten en ik dacht dan maak ik hem na. Maar ze is zo handig geworden met die thinline dat hoe ik hem ook afstel ze eet enorme plukken via de zijkant en behalve dat het afvallen zo niet opschiet, houdt ze haar hoofd daardoor steeds in dezelfde scheve houding als ze hooi uit de bakken eet. Dan heb ik straks misschien een iets dunner paard, maar wel een met nekpijn. Dus ik ben van de thinline overgestapt naar een ander graadmasker.
Maar ja, nu staat er een doos met een rol tafelzeil in de bijkeuken, die ik niet meer ga gebruiken.
Is er hier iemand die er misschien interesse in heeft?
Steentje schreef:Heel erg bedankt voor jullie tips!
Ik heb een brede, vetlederen hondenhalsband en een longeerbitstukje gekocht en dat is deniet-zo-perfecte combinatievoor onze houdini!
Halsband om, graasmasker op en het longeerbitstukje vastmaken aan een bakstukring, via de ring aan de halsband naar de andere bakstukring en hoppa,houdini-proof!Ze krijgt hemno-wayaf.
Marrit13 schreef:Ja ik zou hem ook liever nog wat slanker willen, maar een kleiner gat geprobeerd en dan gooit ie het masker meteen af door frustratie. Dus het is beetje kiezen tussen 2 kwaden hier. Ik hou hem verder goed in beweging, voer Glucobalance bij en dan is het goed onder controle. Hij houdt zijn model maar heeft wel iets vetpockets op de bekende plaatsenHij staat nu eenmaal de hele dag met de kop aan de grond, letterlijk
DuoPenotti schreef:Mijn ruin is goed, betreft gewicht. Mag zelfs niks meer af. Maar krijgt wel glucobalance bij omdat deze wel sneller een wat hardere manenkam heeft. Ondanks goed gewicht.
Mijn merrie zou wat slanker mogen. Al is het ook wel gewoon spieren die missen. Want soms staat ze en dan denk ik, oh valt wel mee. Maar een harde manenkam heeft zij weer niet. krijgt ook geen gluco bij
Nickeltje schreef:Dat klinkt echt als een ideaal regime!!
Helaas lukt mij dat niet. Mijn paarden staan op een pension stal in een grote wei in een stabiele kudde met een enorme inloopstal (met altijd hooi).
Dus als ik terug wil naar een systeem met op stal staan, dan moet ik van stal wisselen, en ook al is op de huidige stal ook wel weer wat te verbeteren, ik wil er nu ook niet weg eigenlijk...
Dus ik probeer vooralsnog een middenweg te vinden in wat ik heb...