Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dempsy_Liv schreef:Hallo,
ik heb een vraag, mijn pony draagt al sinds het begin van de zomer een exeemdeken tegen de dazen en vliegen, maar vooral voor de dazen. Nu vroeg ik mij af wanneer het deken niet meer nodig is. Ik moet er wel even bijzeggen dat er extreem veel insecten bij ons in de buurt zijn (de oorzaak is dat we dicht bij water wonen).
Alvast bedankt!
mvg, Liv
Ladyson schreef:Ik stap inderdaad met uitrijdeken uit, maar de borst blijft dan bijvoorbeeld wel nat. Daarna zet ik haar altijd nog even met zweetdeken op stal terwijl ik de spullen opruim. Toch vind ik haar dan vaak nog wat te klam om weg te zetten onder een waterdichte deken.
Fal pro dekens ken ik niet, zijn dat normale dekens of extra ademend zoals Buca?s?
Ladyson schreef:Ik zit met de volgende vraag.. Ik wil mijn paard van de winter graag nat onder haar deken kunnen weg zetten. Bij Rambo en Bucas schijnt dit te kunnen, maar ook bij de onbekendere Fedimax schijnt dit mogelijk te zijn. Daarnaast heb ik begrepen dat het ook met de Horseware fleeceliner mogelijk is. Ik heb momenteel oa. een Amigo regendeken, een Nika 100 grams outdoordeken en van Silvano (paardenboulevard) 200 en 350 grams. De 200 grams deken staat ze het grootste deel van de winter mee, en deze pasvorm is perfect voor haar. Ze heeft de deken al 3 jaar. Ik kan haar daaronder echter niet nat weg zetten (dat denk ik tenminste). Wat is nu een slimme oplossing? Een deken van 300 euro vind ik eigenlijk een beetje too much.