Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lemanthia schreef:Hier gemiddeld 40/50 euro.
Maar doe het nu zelf. Paard gehad die swinters elke 6 weken weer moest. Dan is laten doen Niet te betalen.
Huidige pony hoef maar 2x. Maar doe ik ook zelf
horsiegek schreef:Woooow serieus 80 euro?
Ik scheer een paard helemaal voor 35!
Sorry voor het binnen vallen:p
Nino94 schreef:Iemand tips voor een paard die de benen en hoofd niet laat scheren? zelfs met sedatie?
Is praam dan beter om te gebruiken?
En de oren laat ze ook niet toe. dus ik heb nu een paard met ongeschoren achterbenen, en een half geschoren hoofd...
Em_ schreef:Vraagje, wat doe je als je niet wilt scheren, je paard een hele dikke wintervacht heeft (en ik wil dat ook wel zo houden), maar hij het tijdens het rijden wel erg warm krijgt?
evelien11 schreef:Em_ schreef:Vraagje, wat doe je als je niet wilt scheren, je paard een hele dikke wintervacht heeft (en ik wil dat ook wel zo houden), maar hij het tijdens het rijden wel erg warm krijgt?
Dat is nou juist de reden waarom mensen hun paard scheren. Ze krijgen het erg warm (zweten) tijdens het rijden....
Sommigen proberen met dekens wat haargroei af te remmen. In een binnenstal krijgen ze vaak wat minder dikke vacht. Verder kan je er weinig tegen doen ( behalve scheren dan)