Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Wat mij dan weer zorgen baart over de vingerverf, is dat het vaak niet zo goed afwasbaar is al word beschreven; dan moet je dus echt die voor de baby's hebben, meeste vingerverf is voor vanaf 3 jaar en ouder en bv de hema verf blijkt dus niet meer uit kleren te gaan...
Is het ook , die witte klei , vrij prijzig en bij mij in de buurt schijnbaar maar in 1 winkel te verkrijgen, hihi, heb al gebeld en pas om half 10 open, maar ik wil dan toch een mengsel gaan maken van de kalk/krijt poeder en dan witte klei erdoor voor de houdbaarheid op paard, weet wel dat ik dan geen grote voorraad kan maken want klei word hard na mengen met water...
Splinter schreef:gohya schreef:Ik heb het ook uitgelegd aan de politie,maar ze gelooft er dus nix van dat het zou werken tegen dazen.
Daarbij vond ze dat het de Natuur is,dus heel normaal dat paarden gestoken worden.
Je mishandelt ze toch niet?? Het zijn jouw paarden, waar bemoeien ze zich mee zeg
Dana82 schreef:Het wordt een echte hype. In Duitsland lopen ze allemaal al zo rond, Nederland is aan het volgen en ook in Vlaanderen begint het te lopen.
Volgend jaar al die producenten van dazenspul met verf op de markt. Verf die langer houdt (1 week en blijkt dan maar 2 dagen te zijn enzo), die juist makkelijk afwassen. In spuitbus vorm, in borstelvorm, in stiftvorm. Allerlei diktes en kleuren. Met geur toegevoegd tegen muggen en vliegen... En dan 20 euro voor een tube van een halve liter. Ja ik zie een gat in de markt.