Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anya schreef:singasong schreef:Ik denk niet dat ik mijn paard hier mee wil rond laten lopen
Tot je paard een aantal weken in een kliniek staat zonder witte bloedlichaampjes van enige betekenis. Vanwege de door teken overgedragen coïnfectie en een lyme-infectie.
Nu heb ik zelf ook chronische lyme.. ik weet wat voor effect dat kan hebben. Mijn paard is voor de dood weggesleept door 2 weken antibiotica ín de slagaders te spuiten.
En er werkt verder niets anders tegen teken.
De insecticide is voor paarden ongevaarlijk, er zijn er wel die allergisch kunnen reageren, maar dat geldt ook voor andere middelen.
deze specifieke insecticide is niet toegestaan in de eu in bepaalde hoeveelheden. Enkele liters tegelijk in de sloot is niet goed voor het oppervlaktewater. Maar goed: ik gooi het niet in de sloot.
En mijn paarden zijn teekvrij en hebben véél minder last van vliegen. En aangezien mijn andere paard een sarcoid heeft gehad en die overgebracht worden door vliegen (zo blijkt uit recent duits onderzoek) spuit ik het er met een gerust hart op
marialva schreef:ik snap niet waarom er zn poehaa en discursie over gemaakt wordt om een vliegenspray
en dan boze mailtjes terug sturen tja........wat een onzin zeg
IKbenEllen schreef:hofmanthuis schreef:Duidelijkheid is belangrijk.
Hofmanthuis brengt duidelijkheid ook al wordt het niet altijd gerespecteerd!!
dan heb je waarschijnlijk mijn vraag over het hoofd gezien:
Citaat:Waar heb jij dan Zzimply laten testen, waar baseer jij die 80% tevredenheid op?
Evelli schreef:hofmanthuis schreef:Sorry dat ik bij jullie onprofessioneel overkwam maar ik meen echt elk woord wat ik schreef.
Niet om Eveli af te zeiken, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er uit dat onderzoek komt.
Waar het getest gaat worden en welke methode wordt toegepast?
De uitslag is bij mij al bekend. Maar dat doet er niet toe.
Trouwens je hebt volgens mij echt 100 ml nodig voor een onderzoek.
En Eveli, weet je al wat zo’n analyse kost??
Dus nogmaals sorry dat ik bij jullie niet goed over kwam.
Nog even het volgende:
Dat op Bokt.nl de uitslag anders is betreffende Zzimply is logisch.
Site’s zoals Bokt.nl zijn forums waar bepaalde mensen hun emotie kwijt kunnen en daardoor is de betrouwbaarheid op zo’n site in de meeste gevallen niet te peilen!!
Groetjes van Hofmanthuis.
Nogmaals, dit gaat u niets aan wat dit onderzoek gaat kosten.
Evelli schreef:En ik heb al minimaal 100 ml thuis staan inmiddels, die emotionele bokkers zijn namelijk ook ontzettend vrijgevig
Welke methode er wordt toegepast en waar het getest wordt gaat u ook niets aan.
Wordt vervolgd