Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mirjam_x schreef:Hier een beetje twijfel. Heb me paard vanaf begin december. Ze stond bij dr vorige eigenaar onder een staldeken van 400 gram. Wij hebben een waterdichte outdoordeken van 300 gram.
Maar ze begint nu te verharen, dus denk dat we een 200 grams doen voor nu. Als het dan echt begint te vriezen hebben we tenminste nog een dikkere deken.
ijssnuiver schreef:Hebben jullie ervaring met het dragen van een liner onder de Rambo Wug?
Deze heeft natuurlijk geen bevestigingen voor de liner, maar wellicht blijft die toch aardig liggen?
Boelie5 schreef:ijssnuiver schreef:Hebben jullie ervaring met het dragen van een liner onder de Rambo Wug?
Deze heeft natuurlijk geen bevestigingen voor de liner, maar wellicht blijft die toch aardig liggen?
Ik doe altijd de Rhino Wug (weet niet of dat erg uitmaakt) met een Rambo liner eronder. Blijft netjes liggen bij mij.
ijssnuiver schreef:Oh wat suf, ik bedoel ook de Rhino Wug(ik zat met Rambo liner in mijn hoofd). Maar top!
Ik zit erover te denken om een 100 grams liner bij te bestellen, om de stappen even wat minder groot te maken en een compleet nieuwe deken is financieel nu gewoon niet haalbaar.
ijssnuiver schreef:Hebben jullie ervaring met het dragen van een liner onder de Rhino Wug?