xxxmh schreef:Slmt9 schreef:Voor diegene die ook last hebben van inregenen en geen hals op willen doen: de horseware fly liner als onderdeken gebruiken is hier een (relatief) goedkope oplossing (45,- agradi). Dit is een lichte, waterdichte deken, officieel voor onder je eczeemdeken. Let wel op dat je een maatje groter koopt, ze vallen erg klein tov de normale liners.
Ik heb er de bucas power cooler als voering ingenaaid. Had twee jaar terug al zo’n fly liner met rode stay dry, maar ook dat is te warm.
Overigens blijf ik het bijzonder vinden dat alleen de horseware dry liner ervoor zorgt dat de borst doorweekt is bij inregenen. Met de bucas power cooler, rambo staldeken of de horseware flyliner blijft mijn paard echt kurkdroog.
Mijn horseware regen deken was van de week ook nat geregend. Heb alleen een 200 grams liner er onder zitten en die buitenkant was dus ook nat. Gelukkig de binnenkant niet maar vindt het te warm voor een hals. Maar de tip is wel handig als ze alleen de regen deken op heeft. Voor nu helaas niet handig denk ik vanwege de liner.
Bedoel ingeregend