Hier geen deken, mijn haflinger heeft het nog niet koud.
mirgino
Geplaatst: 11-01-14 17:01
het is nu nog zo`n 6gr,maar heb er net een 100gr liner ondr gedaan vannacht daalt de temp naar 1gr hij staat nu onder 150gr nu hoop ik maar dat hij het tot vannacht niet te warm heeft
Pff ik heb de 360 erop gegooid omdat ze deze week -4/-5/-7 hadden voorspeld, wordt het morgen opeens overdag weer 9 graden.. Kan wel blijven wisselen, maar daar wordt paardlief ook niet blij van denk ik..
Ik dacht gisteren met dekens te beginnen en had er eerst een simpele fleece opgelegd. Ze kreeg het echter overduidelijk te warm en ik heb hem na twee uur van een licht zwetend paard moeten halen. Wat een gekke temperaturen. Als het zo blijft komen we dit jaar dekenloos door.
Ik laat de 200 op nu mits ze het niet te warm eronder krijgt.
Angel_89
Geplaatst: 12-01-14 10:30
Voor een pony met pensioen die overdag lekker op het land en 's avonds in een (loop)stal staat, hoeveel gram raden jullie aan?? Had op een binnenstal een 300gr deken, maar ben bang dat hij het op het land koud krijgt..
Nouvel
Geplaatst: 12-01-14 12:05
ja stomme voorspellingen...
hier zon en weinig wind, liner er weer onderuit gehaald met de voorspellingen van toch weer boven de 5 graden in gedachte...
Geschoren onder 400gr zonder hals. Al die tijd al opgehad, als het straks in de nacht aardig gaat vriezen en overdag rond de 2/3 graden is gooi ik er nog een onderdeken onder.