Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesito schreef:Nicole schreef:Ik heb een vraagje mijn pony is verkocht en vertrekt zondag naar zijn nieuwe eigenaren die hebben nu nieuwe dekens aangeschaft voor hem. Hij staat op dit onder een 300grams deken (Hij is ONGESCHOREN) en voelt goed aan en zit goed kort in vacht. Nu gaat het volgende week behoorlijk vriezen -6 snachts en -2 overdag (hij komt overdag gewoon buiten te staan open weiland en staat bij mij 2-3 uurtjes buiten met goed weer) wat is slimmer om te doen kwa onderdeken 100 grams of toch 200 grams onderdeken om hem nu met dat vriezen kort in zijn vacht te houden?
Ik zou er voor zondag niks meer bij gooien, 300 grams is echt genoeg en laat de nieuwe eigenaren het zelf bekijken, geef eventueel je advies.
Ik zou er niet vrolijk van worden als er zoveel dekens opgegooit zouden worden en een korte vacht kan ook door te scheren.
Jientis schreef:hallo,
even een vraagje: gezien het weer, wil ik nog een 100 gram deken kopen. heb nu een 50 gram opliggen.
Is er echter verschil tussen de amigo bravo lite 100 gram en de amigo bravo 12 100gram?
Want op foto ( paardendrogist en divoza) zien beide er licht verschillend uit maar op google vind ik niks.
Alvast bedankt.
Jientis schreef:hallo,
even een vraagje: gezien het weer, wil ik nog een 100 gram deken kopen. heb nu een 50 gram opliggen.
Is er echter verschil tussen de amigo bravo lite 100 gram en de amigo bravo 12 100gram?
Want op foto ( paardendrogist en divoza) zien beide er licht verschillend uit maar op google vind ik niks.
Alvast bedankt.