En ik maar denken dat een vriendin die vorig jaar al had...
Wat heeft ze dan verkocht bij verkoop paard

Maar goed, dat is dus hetzelfde als de Liner van horseware. Geen extra singels en ik vind dat echt fijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Al wel wat langer dan een week, maar volgens mij is dit het eerste seizoen. Maand of 3 terug stonden ze al wel op de site maar nog nergens verkrijgbaar
Spenk schreef:MyWishMax schreef:Mijn onderdeken is niet eens meer te vinden op de site van bucas zelf.Blijkbaar een oud model, want hij komt wel voor in 1 van de filmpjes. Wel zonde, want die buiksingels vind ik fijner als degene die er nu op staan.
Dat was de quilt select!
Pumpkins schreef:Spenk schreef:Dat was de quilt select!
Ja die heb ik ook! Superfijne onderdeken, en de elastische buiksingels kunnen er ook af. Maar die deken heb ik echt al jaren....
Celebi schreef:Wat handig dat Bucas nu ook dunne lichte liners heeft! Ik vond die onderdekens best heftig qua dikte en ook heel duur.. Maar goed ik gebruik helaas geen Bucas meer..
Jonnekee schreef:mavantos schreef:Ik dacht hier pas te lezen dat de Back on Track liners ook in Horseware dekens passen, maar kan het niet terug vinden. Klopt dat? Of heb ik het mezelf wijs gemaakt?
Bestel je ze dan in dezelfde maat of een maat kleiner daar twijfel ik nu over
manzano schreef:Had de Arika regendeken trouwens al een jaar nieuw in de kast als reservedeken en heb hem nu in gebruik. Wat een fijne en mooie deken zeg!!
Gekke is dat de Arika vliegendeken niet zo mooi lag op mn paard, maar kennelijk zijn ze toch niet helemaal identiek.
Misschien de 100grams toch eens bestellen voor mn andere paard om eens te kijken of deze wellicht beter past.
Temeraire schreef:Wat voor merk of model raden jullie aan voor een fjord waarbij een amigo hero deken in maat 6.3, 183, te krap is bij de borst maar te lang is in lengte?
Evilginger: misschien kan je een staartriem eraan maken?