Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eswestplate schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een vraag aan jullie. Mijn paard is erg gevoelig op schuurplekken onder zijn dekens. Ik ben deze winter het liners systeem van Horseware tegen gekomen. Hij heeft er nu geen last meer van en zijn schuurplekken trekken mooi bij![]()
Nou wil ik een nieuwe regen deken aanschaffen. (0gram) Weet iemand van jullie of de binnenkant van deze dekens het zelfde zijn als de liners? En hoe zijn jullie ervaringen met regendeken van dit merk? Alvast bedankt voor het mee deken
samirah schreef:OliLau schreef:Super handig van dat linersysteem bij de vliegendekens! Ik twijfel toch tussen dat en een buzz off rain. Iemand ervaring met die?
Ik heb beide gehad, en gebruik nu de buzz off rain. Wat wil je weten?
Kasmir schreef:Hmm ik ben nog altijd aan het puzzelen naar een deken wat mijn merrie past, alles zit te krap rondom haar hals (staat super strak bij haar schoft). Nu heb ik eerder in dit topic de tip gekregen eens een dek van shire te proberen, hoe valt dit deken? Twijfel nogal tussen 191 en 198, haar wug is 6.6 (zit ruim maar door de pasvorm erg goed) maar haar liner die eronder zit 6.3. Neig eerder naar 198 maar als die heel ruim valt misschien beter maatje kleiner..
Heb het nu trouwens over de shires sweet itch combo vliegendeken. Ze heeft niet perse een eczeem deken nodig maar moet iets hebben met 'n fatsoenlijke pasvorm x).
**Edit: ik heb tot nu toe geprobeerd: Amigo bug rug, Amigo bug buster, Bucas full neck & rambo sweet itch hoodie. Alles zit te strak rondom haar schoft spekjesof wordt echt een jurk..