Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anniick schreef:Heeft iemand advies voor mij?
Mijn paard loopt nu 2 seizoenen met een Rhino Original Turnout Lite (1000D) en het seizoen ervoor heeft hij een Amigo Bravo Turnout Lite (1200D) op gehad. Beide dekens zijn nu niet meer waterdicht (Onder de Amigo wordt 'ie echt nat, onder de Rhino is ie op een paar plekken nat en verder is de deken van binnen vochtig)... Mijn paard staat 24/7 buiten en vind het heerlijk om regelmatig te rollen in het zand.
Kan ik de de dekens afschrijven of is dit een kwestie van inspuiten met waterdichte spray (en zo ja welke)?
Mocht een nieuwe deken aangeraden worden, welke raden jullie dan aan, liefst met halve hals?
OliLau schreef:Mijne staat nog onder 200. Hij heeft zaterdag en zondag ook gewoon zo gedaan. Beide dagen ben ik wel naar stal geweest om de deken af te halen maar eenmaal in het weiland naast paardlief voelde ik dat er nog een flinke wind stond, dus heb de dekens op gelaten. Hij voelde normaal.
Nu ben ik blij dat ik dat heb gedaan want ik hou niet zo van veel wisselen qua grams
NinkeG schreef:Hoihoi!
Ik heb een vraagje over de Rambo sweet itch hoody..
Mijn haf heeft redelijk lange manen (in vlechten) en dat wil ik ook graag zo houden, blijven ze mooi met deze deken of gaat alles juist kapot?
Hopelijk zijn hier mensen met goede ervaringen