Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelly_ann schreef:De merrie die ik rijd gaat geschoren worden. Omdat ze in een buitenstal staat wille we een staldeken met hals. We willen liever geen waterafstotende deken, die doen we er namelijk overheen op het moment dat ze naar buiten gaat.
Nu konden we eigenlijk niet veel staldekens met hals vinden van een goed merk, liefst Rhino, Bucas, eskadron, BR etc.
Heeft emand ervaring? Is een halve hals eventueel ook geschikt?
Letizia schreef:@ Kelly, houd er wel rekening mee dat een hals deken funest is voor de manen, misschien zou een deken zoals Darmoor heeft wat wezen voor Lavita?
Citaat:Premiere regendeken 0 grams (BIregenocean)
Een tweekleurige regendeken.
100 % waterdicht en zeer goed ademend.
van Premiere.
Voorien van alle luxe w.o. kruissingels, schoftontje, staartflap, dubbele musketon borstsluitingen en loopsplit.
EENMALIGE AANBIEDING DE MATEN DIE VERMELD STAAN ZIJN NOG BESCHIKBAAR.
OP IS ECHT OP ....
Kleuren: diesel/ocean
Maten: 185, 195, 205, 215
€42,50
Premiere regendeken SUPERAANBIEDING (BIPRregendeken)
SUPERAANBIEDING
Een zeer goed ademende en superwaterdichte 0 grams regendeken.
Voorzien van dubbele musketon borstsluitingen, kruissingels met elastiek, bilriemen, staartflap, schoftbontje en antischuurvoering.
Ook zeer geschikt om over uw winterdeken te gebruiken.
EENMALIG AANBIEDING OP=OP
Kleuren: beige, cerise
Maten: 185(alleen in beige), 195( alleen in beige ), 205, 215
€38,50
Sjuimpje schreef:Nog iemand interesse dan, in een Rambo met hals?
Het gaat om een knal paarse met 360 grams voering en 205 cm.
Hij heeft op 2 paarden gelegen en bij beide paarden vielen de manen uit... Ik gebruik hem dus niet meer.
sarino schreef:Ik vind de weatherbeeta helemaal geweldig. Het zijn mooie, goede dekens en ze zitten ook goed. Jammer genoeg is mijn weatherbeeta deken vorig jaar gesneuveld. Ik heb dit jaar een anky gekocht, tot nu toe bevalt hij goed.
Iemand ervaring met de anky dekens??