Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loulou schreef:waarom ben je niet zo'n voorstander van een praam?
phannie schreef:loulou schreef:waarom ben je niet zo'n voorstander van een praam?
ik denk niet dat als jij m op je lip hebt het ook fijn vind, als het op een vriendelijkere manier kan is dat toch fijner voor je paard? en met wat sedasan wennen ze beter aan het geluid, een praam leid af, gel niet.
ik heb t nog nooit gedaan maar hoor vaak dat het 2/3uur duurt kan me dat haast niet voor stellen. Gewoon ff dat scheeraparaat er langs en dan is het er toch zo af?
). En dat is op zich geen probleem, ik ben uren aan het wachten tot het droog is want ze moet dus 24/7 buiten staan. Altijd dus. Ze is van bij de vorige eigenaar gewend om nooit met deken te staan, dan was ze echt een beertje, dan ging ze met zweetdeken op stal en na een uurtje werd ze gewoon weer zonder deken de wei in gegooid. Dat kan nu beslist niet want ik heb geen stal dus ze moet echt naar buiten en ik vind het niet prettig om een deken op te doen als ze nog nat is. En zonder deken voelt ook niet fijn. Kan je een paar dat dag en nacht buiten staat scheren? Ik heb een 240 grams deken en ze voelt altijd warm aan. Hoe dat is met -10 heb ik natuurlijk nog niet ervaren maar dan kan ik altijd nog een dikkere deken kopen. Wie geeft mij raad? Pava schreef:Welk scheerapparaat gebruiken jullie en welke vinden jullie het fijnst, de Liscop of de Aesculap Econom II?
elmiran schreef:De praam vind ik zelf niet zo super....heb al een paar keer meegemaakt dat bij sommige paarden de praam niet werkt. Eentje was nog steeds erg lastig, ik moest de praam nog strakker doen van degene die de manen ging trekken en het paard viel zowat op de grond![]()
Vandaag was er ook weer een die met praam nog te veel liep te klieren(2,5jarige die bekapt moest worden....)
Pava schreef:Welk scheerapparaat gebruiken jullie en welke vinden jullie het fijnst, de Liscop of de Aesculap Econom II?
sannaa schreef:Kan je een paar dat dag en nacht buiten staat scheren? Ik heb een 240 grams deken en ze voelt altijd warm aan. Hoe dat is met -10 heb ik natuurlijk nog niet ervaren maar dan kan ik altijd nog een dikkere deken kopen. Wie geeft mij raad?
NathalieW schreef:Wat ik trouwens zag is dat hij eronder niet grijs of bruin is maar.....................................
Pikzwart whaha,, heel apart...
Heb zin in maandag, ik betaal er wel geld voor, en misschien kan ik zelf een scheerapparaat lenen en scheren is niet moeilijk (ben ik nu achter) dus,, maar de sfapraak staat

New-Forest schreef:Ik zoek iemand die mijn pony kan scheren (met spoed!).. Ik woon in Lelystad..
Heb zaterdag wedstrijd (NK SGW) en vandaag was ze al na een kwartiertje rijden klets nat.. En dat is niet helemaal de bedoeling zaterdag