Dit jaar ook weer geschoren, alleen totaal niet blij met het resultaat, kwam helaas door de scheermachine, ben er alleen nog niet achter wat het echte probleem was.. http://www.mijnalbum.nl/Album=XOBFAOG6
Mijn tinker word dinsdag geschoren dus dan zal ik ook een voor en na foto posten Mijn haflinger moet ook geschoren worden maar ik ben er nog steeds niet over uit hoe..
Whild
Geplaatst: 20-10-14 21:58
Eerst was ie zo:
Op 23 september ontstond er dit model; waarmee hij tot vandaag zo zonder deken 24/7 buiten heeft gestaan! Het was voor mij even wennen, vond het een beetje snielig op het begin, maar hij bleek het heerlijk te vinden!
Echter nu met de weersveranderingen en het feit dat hij er zo uit zag na het rijden: *Foto*Zweetkrullies Moest 'ie er vandaag weer aan geloven en nu staat hij er zo bij (met een gevoerde regendeken op):
Ik durf hem niet helemaal te scheren omdat ik het hele jaar door veel buitenritten maak en dan ben ik bang dat hij kou vat op zijn rug. Hij zweet wel nog steeds met dit model, maar hij is wel veel sneller droog gelukkig!
Mijn paardje dit jaar ook weer geschoren. Dit keer had ik hem een rustgevende pasta gegeven zodat hij ook bij het scheren van zn benen stil stond. Ging super!
Ook hij krijgt een verdovende pasta. Hij vind het geluid van de scheermachine dood eng en doet echt panisch.
Evelyne
Geplaatst: 22-10-14 17:21
Nou die van mij is vanmorgen ook geschoren! Hij was super braaf en stond netjes stil Alleen vlakbij zijn hoofd vond hij een beetje eng en wilde toen ook echt weg,ff rondje lopen en dan ging het weer goed Ik heb nog ff geen goede foto's dus die maak ik morgen even! Het is eigenlijk hetzelfde patroon als de tinker van Whild op de laatste foto maar dan zijn been niet mee geschoren.