ik heb hem neit zelf geschoren heb iemand laten komen. had het zelf nog nooit gedaan dus durfde de gok niet te nemen,maar vind dat ze hem mooi geschoren heefd
Wat voor kleding dragen jullie altijd dan? Ik gewoon hetgeen dat ik toevallig aantrek. Ik douche altijd gelijk na het scheren, en tot dusver krijg ik mijn kjleren goed haarvrij.
Ik heb een dikke zangersheide trui die ik altijd aan doe met scheren. Krijg daar niet alle haren meer uit dus gebruik die altijd en hij is zo lekker warm. Ik vind die haren het enige nadeel van scheren, vind het leuk om te doen maar die haren voel ik overal.
Zou een vogeltje (vliegend) mooi worden? Wil dat graag doen met de voorletters van haar Stamboeknaam (L)
Nette
Geplaatst: 27-10-10 20:18
Nou Norge is kaal! Ze stond helemaal te genieten van het scheren. Was echt wel een priegelwerk om de vlag te maken, maar van veraf vind ik hem toch wel wat hebben. Had mijn camera wel mee, maar die was natuurlijk weer eens leeg. Maar morgen komt er vast wel een foto'je.
Ik heb trouwens wel haartjes in mijn ogen gekregen en dat is echt niet fijn.
Laatst bijgewerkt door Nette op 27-10-10 20:38, in het totaal 2 keer bewerkt
fokko
Geplaatst: 27-10-10 20:20
Als ik veel train dan scheer ik mijn paard helemaal, kwestie van heel snel droog te zijn. In de winter staat die dan wel met 2 onderdekens, misschien een beetje te veel van het goede maar ja. Liever te warm dan te koud.
Ik gewoon een rijbroek met een regenjas hahaha, ziet er dan wel niet uit, maar werkt wel!
YvonneV
Geplaatst: 27-10-10 21:04
de laatste keer had ik mijn waxjas aan, na afloop heb ik hem met de compressor schoongeblazen.
Maar ik moet zeggen eerst schoor ik hem met een hauptner tondeuse en die blaast het haar voor de scheerkop weg, nu scheer ik met een liscop 1600 en die doet dat niet, schhelt een hoop in het rondvliegend haar.
Ik scheer in een trainingsbroek (of paardrijbroek) met een oud vestje en t-shirtje aan. En dan over mijn broek een renenbroek. Misschien dat ik de volgende keer ook een regenjas aan trek...
Hier mara's G op haar dikke billen, ik vind hem erg goed gelukt
Even 2 fototjes, omdat ze niet heel duidelijk zijn....
Nou choice moest er ook weer aan geloven, dit jaar was de bedoeling 3 sterren, maar aangezien ik er 2 verpest heb, is het er maar een geworden.. , best gelukt voor mijn geweldige scheerkunsten :p