Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hofmanthuis schreef:Nog even het volgende:
Dat op Bokt.nl de uitslag anders is betreffende Zzimply is logisch.
Site’s zoals Bokt.nl zijn forums waar bepaalde mensen hun emotie kwijt kunnen en daardoor is de betrouwbaarheid op zo’n site in de meeste gevallen niet te peilen!!
Muisbal schreef:hofmanthuis schreef:Daar zijn proefflacons voor!
Gewoon om het uit te proberen toch!!
En bevalt het je niet dan is er nog altijd geen man over boord. Het was gratis!!
De 80% komt trouwens niet van Bokt.nl af maar van de testen die in 2007 en 2008 zijn uitgevoerd met Zzimply.
Maar nogmaals als het niet bevalt moet je gewoon verder kijken.
Op boerenwinkel.nl staan er meerdere op! Veerust, Atex Daas, Atex Insect. Dus keuze genoeg dacht ik zo!
In de zomer of in de winter getest?
Kan me aan de hand van de reacties nauwelijks voorstellen dat het in de zomer is geweest, sorry
hofmanthuis schreef:Duidelijkheid is belangrijk.
Hofmanthuis brengt duidelijkheid ook al wordt het niet altijd gerespecteerd!!
hofmanthuis schreef:Ik heb het al eerder geschreven!!! Alles wat uitsluitend in het Engels staat beschreven is jammer genoeg onbetrouwbaar.
In Nederland is de Nederlandse taal verplicht!!!!! De wet bepaalt dat!!!!!
Deze producten hebben in 99% van de gevallen dus geen toelating!!!!!
Jammer dat bepaalde bedrijven en winkels deze producten illegaal importeren.
Ze hebben niet alleen hun zelf ermee maar ook nog u als paardenhouder.
Kijk gewoon op http://www.vwa.nl en staat het bedrijf hier niet op dan moet je er NIETS van kopen!!!!
Duidelijkheid is belangrijk.
Hofmanthuis brengt duidelijkheid ook al wordt het niet altijd gerespecteerd!!
Citaat:ingredienten :
ACTIVE INGREDIENTS: Cypermethrin CAS # 52315-07-8 . . . . . . . . . . . . 0.15% Pyrethrins, CAS # 8003-34-7 . . . . . . . . . . . . 0.20% Piperonyl Butoxide Technical*, CAS # 51-03-6 . . . . . . . . . . . . . 1.60% Butoxy Polypropylene Glycol, CAS # 9003-13-8 . . . . . . . . . 5.00% OTHER INGREDIENTS . . . . . . . 93.05% TOTAL: 100.00%
Cypermethrin en Pyrethrins zijn dacht ik een soort insecticide, dus vandaar waarschijnlijk alle waarschuwingen op de verpakking. Verder staat er ook op dat dit middel ook tegen teken werkt
hofmanthuis schreef:Sorry dat ik bij jullie onprofessioneel overkwam maar ik meen echt elk woord wat ik schreef.
Niet om Eveli af te zeiken, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er uit dat onderzoek komt.
Waar het getest gaat worden en welke methode wordt toegepast?
De uitslag is bij mij al bekend. Maar dat doet er niet toe.
Trouwens je hebt volgens mij echt 100 ml nodig voor een onderzoek.
En Eveli, weet je al wat zo’n analyse kost??
Dus nogmaals sorry dat ik bij jullie niet goed over kwam.
Nog even het volgende:
Dat op Bokt.nl de uitslag anders is betreffende Zzimply is logisch.
Site’s zoals Bokt.nl zijn forums waar bepaalde mensen hun emotie kwijt kunnen en daardoor is de betrouwbaarheid op zo’n site in de meeste gevallen niet te peilen!!
Groetjes van Hofmanthuis.
singasong schreef:Ik denk niet dat ik mijn paard hier mee wil rond laten lopen