Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ladyson schreef:Vanwaar die keuze @Flits_? 's nachts is het toch kouder dus is een dikkere deken toch juist prettiger? Ben benieuwd naar je gedachte erachter want ik zou het dus eerder andersom doen.
vuurneon schreef:Ladyson schreef:Vanwaar die keuze @Flits_? 's nachts is het toch kouder dus is een dikkere deken toch juist prettiger? Ben benieuwd naar je gedachte erachter want ik zou het dus eerder andersom doen.
Binnen is (vaak) warmer dan buiten. Dus ik vind het niet gek als paard overdag buiten staat en in de nacht binnen. Misschien dat er een andere verklaring voor is, maar ik vind de keuze wel logisch als ik het zo lees
NatasjavE schreef:Mijn paard staat onder een 200 grams.
Alleen ik word zo zoetjes aan gek van de dekens.
Van de halsdeken begonnen de manen uit te vallen en nu regent het zo hard dat het natuurlijk nu inregent bij de schouder![]()
Zou je een paard nu nog kunnen afbouwen naar dekenloos?
Edit: Het paard staat s'nachts binnen
Kay_Kim schreef:Ik kom hier even binnenvallen... Mijn paard staat overdag buiten en s nachts binnen... Gisteren vond ze het fijn om een modderbad te nemen met als resultaat mijn winterdeken helemaal nat... Ik heb haar zweetdeken dan opgelegd zodat ze kon drogen en daarna haar 150 gr opgelegd... Maar voorheen had ze een 400 gr op... Ze heeft nog steeds redelijk lange haren hoor maar zou de deken van 150 te koud zijn nu?
mavantos schreef:Kay_Kim schreef:Ik kom hier even binnenvallen... Mijn paard staat overdag buiten en s nachts binnen... Gisteren vond ze het fijn om een modderbad te nemen met als resultaat mijn winterdeken helemaal nat... Ik heb haar zweetdeken dan opgelegd zodat ze kon drogen en daarna haar 150 gr opgelegd... Maar voorheen had ze een 400 gr op... Ze heeft nog steeds redelijk lange haren hoor maar zou de deken van 150 te koud zijn nu?
Als ze die 400gram op had, is het wel ineens een groot verschil....
Kay_Kim schreef:Ik kom hier even binnenvallen... Mijn paard staat overdag buiten en s nachts binnen... Gisteren vond ze het fijn om een modderbad te nemen met als resultaat mijn winterdeken helemaal nat... Ik heb haar zweetdeken dan opgelegd zodat ze kon drogen en daarna haar 150 gr opgelegd... Maar voorheen had ze een 400 gr op... Ze heeft nog steeds redelijk lange haren hoor maar zou de deken van 150 te koud zijn nu?
Marjo89 schreef:Kay_Kim schreef:Ik kom hier even binnenvallen... Mijn paard staat overdag buiten en s nachts binnen... Gisteren vond ze het fijn om een modderbad te nemen met als resultaat mijn winterdeken helemaal nat... Ik heb haar zweetdeken dan opgelegd zodat ze kon drogen en daarna haar 150 gr opgelegd... Maar voorheen had ze een 400 gr op... Ze heeft nog steeds redelijk lange haren hoor maar zou de deken van 150 te koud zijn nu?
is de deken wel waterdicht
Hier liggen de geregeld in de modder, maar paardlief word eronder niet nat.
Starbreeze schreef:Hihi mijne stond gisteren ook tussen de plassen maar volgens mij istie vrij ijdel; hij ging niet rollen
Marjo89 schreef:Kay_Kim schreef:Ik kom hier even binnenvallen... Mijn paard staat overdag buiten en s nachts binnen... Gisteren vond ze het fijn om een modderbad te nemen met als resultaat mijn winterdeken helemaal nat... Ik heb haar zweetdeken dan opgelegd zodat ze kon drogen en daarna haar 150 gr opgelegd... Maar voorheen had ze een 400 gr op... Ze heeft nog steeds redelijk lange haren hoor maar zou de deken van 150 te koud zijn nu?
is de deken wel waterdicht ?
Hier liggen de geregeld in de modder, maar paardlief word eronder niet nat.