Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Dat lijkt me inderdaad de kortste klap. Ik had een stalgenoot die een hele hals had vast aan een deken, maar deze voor de helft terug sloeg. Dat bleef bij dat paard netjes liggen en gaf onderin iets meer bedekking. Maar zit je wel met dubbele stof daar.
Slmt9 schreef:RianneH schreef:Dat lijkt me inderdaad de kortste klap. Ik had een stalgenoot die een hele hals had vast aan een deken, maar deze voor de helft terug sloeg. Dat bleef bij dat paard netjes liggen en gaf onderin iets meer bedekking. Maar zit je wel met dubbele stof daar.
Wat een goed idee! Had ik nog helemaal niet aan gedacht. Vouwde ze hem naar binnen of naar buiten?
snorkel1986 schreef:Slmt9 schreef:
Wat een goed idee! Had ik nog helemaal niet aan gedacht. Vouwde ze hem naar binnen of naar buiten?
Kannje dan niet beter een hals van mp af halen ebn die verbouwen... of denk ik te makkelijk
Naath86 schreef:Even een vraagje hier over een nieuwe Amigo deken die ik per ongeluk verkeerd heb aangeschaft via marktplaats. Ik dacht dat ik een deken voor liners heb gekocht, maar helaas niet goed gecheckt.. het is de Amigo Bravo 12 all in one met vaste hals. Hebben jullie een idee of mijn liners hier los misschien goed onder blijven liggen? Of een andere oplossing? Heb dus geen bevestigingen eraan zitten..
Spenk schreef:Wat gek de irish heeft namelijk dezelfde pasvorm als de smartex , atlantic(exclusive) en power.
Ik heb een irish gehad een smartex gehad en nu atlantic en dat is allemaal dezelfde pasvorm.
manzano schreef:Slmt9 balen zeg!! Maar de liner is natuurlijk ook niet werkend als hij doornat is van buitenaf. Als ik een staydry deken van buitenaf nat spuit (been there, done that) werkt hij ook niet en is hij ook lang nat.
manzano schreef:Hmm ja lastig te zeggen. Zeker als je niet weet hoe het precies is ingeregend en hoe lang (geen sneeuw? Want dat kan het zeker ook verklaren). Ik heb nu staydry eronder liggen en die moet ik er echt af halen met regenachtig weer. Ding zuigt zich helemaal vol en wordt zeiknat.
Celebi schreef:Hmm het paard van mijn stalgenoot was 's ochtends al wat nat geregend, had de Dry liner opgegooid met een tegendeken erover en toen ik ging voelen 's middags was alles droog. Maar als dekens ingeregend zijn en dus door en door zeiknat is (zowel het paard, als de liner, als de buitendeken), dan snap ik dat het geheel minder goed werkt ..