Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zap schreef:Had je dan de deken niet beter af kunnen doen? Zomerdeken naar bloot lijkt mij een minder heftige overgang dan van zomerdeken naar 300 grams en dan weer 150 grams. Het is warm zat lijkt mij?
Lady_melissa schreef:Ik heb die van mij ook van een 200 naar een 0 grams gezet, heb er wel een fleeceje onder gedaan, mocht ie het morgen nog te warm hebben, gaat het fleeceje er ook nog onderuit. Hij is niet geschoren.
Heeft er iemand ervaring met de Rambo duo dekens? Zweten ze daar minder onder door het "betere" materiaal dat gebruikt is? (Mijn paard zweet namelijk heel erg snel) Ze zijn zo ontzettend duur dus ik wil graag ervaringen horen.
Def schreef:Lady_melissa schreef:Ik heb die van mij ook van een 200 naar een 0 grams gezet, heb er wel een fleeceje onder gedaan, mocht ie het morgen nog te warm hebben, gaat het fleeceje er ook nog onderuit. Hij is niet geschoren.
Heeft er iemand ervaring met de Rambo duo dekens? Zweten ze daar minder onder door het "betere" materiaal dat gebruikt is? (Mijn paard zweet namelijk heel erg snel) Ze zijn zo ontzettend duur dus ik wil graag ervaringen horen.
Ik had eerst 1 rambo deken en ben in 1 jaar dekens helemaal op rambo over gegaan.
Mijn pony is te breed voor de meeste andere dekens, past ze dus niet goed.
Rambo (en Rhino en Amigo die zijn wat goedkoper) past perfect en zweet nooit.
Bucas heb ik er ook 1 van, daar zweet ze ook nooit onder.
De enige deken waaronder mijn pony ooit heeft staan zweten was een goedkope van EJ, dus dat maakt zeker uit!
Gewoon via bokt/marktplaats tweedehands op de kop tikken die horseware dekens!