Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esmee1233 schreef:Goyaja schreef:De mijne staan nu gewoon de hele winter onder 200grams. Als het echt keihard gaat vriezen, gaan ze er 's nachts bij naar binnen.
Ik voel me bijna schuldig om dit te zeggen: maar ik vind dat gedoe met die dekens toch zo ontzettend irritant. Ik ben blij dat het weer eindelijk een beetje stabiel is geworden (ookal is het koud) dat op en af halen van die dingen iedere drie uurtjes een paar weken geleden vond ik toch zo'n rotwerk.
Laat ze lekker zo staan, ze zijn nooit te warm en naar mijn idee ook 's nachts niet te koud.
Ik houd wel heel veel van de paardjes hoor, maar zal blij zijn als die dekens weer af kunnen
De mijne staat ook zo hoor! Ik wil haar het liefste ook de hele winter met een 200 grams doorkomen!
Yinthee schreef:Die van mij is van 100 onderdeken + 0gr regendeken terug naar alleen de 0gr regendeken.
Goyaja schreef:De mijne staan nu gewoon de hele winter onder 200grams. Als het echt keihard gaat vriezen, gaan ze er 's nachts bij naar binnen.
Ik voel me bijna schuldig om dit te zeggen: maar ik vind dat gedoe met die dekens toch zo ontzettend irritant. Ik ben blij dat het weer eindelijk een beetje stabiel is geworden (ookal is het koud) dat op en af halen van die dingen iedere drie uurtjes een paar weken geleden vond ik toch zo'n rotwerk.
Laat ze lekker zo staan, ze zijn nooit te warm en naar mijn idee ook 's nachts niet te koud.
Ik houd wel heel veel van de paardjes hoor, maar zal blij zijn als die dekens weer af kunnen