Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caroline52 schreef:Vraagje maar het is vast al gevraagd
Die zebra print zou de vliegen extra goed weghouden omdat de vliegen door de kleuren gedesoriënteerd raken
Maar merken jullie ook dat het verschil maakt in vergelijking met een normale vliegendejen?
VWestra schreef:Vandaag de deken voor het eerst af. Moeilijk met dit soort temperaturen qua dekens.
Ik heb nu een fleece regendeken en een 100 grams Rambo deken met onderdekens. Maar nu lijkt het mij toch handig om nog een 0 grams regendeken te hebben. Ook lijkt mij de bucas stay dry handig. zeker nu, gereden en gezweet en dan te nat voor de regendeken en dus dan binnen moeten staan om op te drogen.
Kijk nu naar de bucas sun shower of de bucas smartex rain, al denk ik dat die weer te warm is ...
Wat denken jullie?
Nies_ schreef:Ja, dat printje werkt echt! Vind het zelf ook geen mooi ding, maar ik was enorm benieuwd naar de functie. Zie wel dat ze intussen duurder zijn geworden, da's dan weer jammerDat de hals bij mijn ene paard nog niet halverwege komt is ook minder
VWestra schreef:Vandaag de deken voor het eerst af. Moeilijk met dit soort temperaturen qua dekens.
Ik heb nu een fleece regendeken en een 100 grams Rambo deken met onderdekens. Maar nu lijkt het mij toch handig om nog een 0 grams regendeken te hebben. Ook lijkt mij de bucas stay dry handig. zeker nu, gereden en gezweet en dan te nat voor de regendeken en dus dan binnen moeten staan om op te drogen.
Kijk nu naar de bucas sun shower of de bucas smartex rain, al denk ik dat die weer te warm is ...
Wat denken jullie?
De smartex rain is in principe ook gewoon een fleece gevoerde regendeken, dus dat lijkt me niet wat je zoekt. De sunshower vind ik ideaal, die is tegen de 20 graden nog niet te warm. Zit een soort netvoering in waardoor de deken heel luchtig is, maar toch blijft het paard droog bij regen. Als bescherming tegen kou heeft het weinig nut.
MoniekV schreef:VWestra schreef:Vandaag de deken voor het eerst af. Moeilijk met dit soort temperaturen qua dekens.
Wat denken jullie?
Dan zou ik voor de bucas sunshower gaan maar die heeft geen stay dry voering, is een zomerdeken of power cooler/shamrock power oid geen idee?
VWestra schreef:MoniekV schreef:
Dan zou ik voor de bucas sunshower gaan maar die heeft geen stay dry voering, is een zomerdeken of power cooler/shamrock power oid geen idee?
ik wil het liefst wel een deken die tegen een regenbui kan... gaat meer voor deken op t land en 's nachts op stal.
heb jij zelf ook ervaring met de sunshower?
VWestra schreef:MoniekV schreef:
Nee ik heb de sunshower zelf niet want mijn paarden passen geen Bucas.
daar heb ik nog niet aandacht.. ik heb nu een rambo original met v sluiting en die echt perfect. Past een Bucas dan wel??
VWestra schreef:wanneer gebruik jij de Sun Shower? Nu is het weer zo wisselvallig. De fleecegevoerde is te warm maar zonder is weer te koud. Ook met een frisse wind en inderdaad regen.
ik wil het liefst wel een deken die tegen een regenbuitje kan. in de stromende regen staat hij vaak al niet buiten.
ik zit er anders aan te denken op de fleecegevoerde regendeken te koop te zetten en heel misschien dat ik van rambo over ga stappen op busas ivm stay dry voering..
VWestra schreef:hmm ik heb dan het vermoeden met mijn Fries dat het niet 100% succes gegarandeerd is. De Rambo is namelijk echt perfect..
misschien dan gewoon een 0 grams regendeken kopen