Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_uus schreef:FahyaFemke schreef:en suus ook. waarom als je er bent krijgtie een deken op, maar als je weggaat gaatie maar weer af. dat kán toch niet. wat moet dat lichaam nou denken van dat paard. die is gewoon een wintervacht aan het maken, wordt dan een bloedhete deken opgegooit voor zn gevoel, en vervolgens bam weer afgehaald.
En Suus ook? Heb je de goede wel voor je ?
Jas aan, is jas aan en niet aan uit aan uit.......
Hij krijgt zijn jas uit als ik rij verder niet (en ja inrijden met fleecedeken)/
Bloedhete jas? Welke bloedhete jas?
Kan me niet voorstellen dat ik typ :"als ik er ben doe ik zn deken op als ik weg ga doe ik hem af?".
Dat is ook nog eens vet onlogisch: Als ik weg ga, valt de avond, is het koud en vroor het een aantal keer deze week, waarom zou ik juist DAN, zijn deken AF doen?.........
1997suus schreef:@S_uus je bedoelt zeker mij? Als ik gereden heb krijgt ze een zweetdeken op omdat ze nog niet volledig droog is. Ik snap je goed met dat het niet kan maar ze staat in een kleine warme stal met die deken dus heeft het niet veel verschil met af en op. En ze zweet er ook niet onderBinnen kort krijgt ze wel een deken en dan is het verschil minder, wat jij bedoelt. Maar het kan wel hoor