Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wortelsussie schreef:Woow en zelf loop je morgen in je thirt dan wel dun vestje en je paard met vacht (ookal is die geschoren heeft hij vacht) heeft een winterdeken op!
Nou mijn paard vind het heerlijk dat ze weer bloot staat! Is weer lekker smerig haha
kusvoorjou schreef:Hier heeft die van mij als hoogste dit seizoen 200 gram met 0 gram regen deken er over heen op gehad. Dit heeft ze nu nog. Staat nog niet te zweten. Wil liever niet eerst nog weer 100 gram er onder gooien. Ga t liefst van dit naar alleen de 0 gram regendeken.... Dus ik wacht nog heel ff..
smurffie schreef:kusvoorjou schreef:Hier heeft die van mij als hoogste dit seizoen 200 gram met 0 gram regen deken er over heen op gehad. Dit heeft ze nu nog. Staat nog niet te zweten. Wil liever niet eerst nog weer 100 gram er onder gooien. Ga t liefst van dit naar alleen de 0 gram regendeken.... Dus ik wacht nog heel ff..
Ik wil ook altijd mijn winterjas uit doen en in mijn shirt naar buiten gaan. Helaas werkt het alleen niet zo goed.
Als je kiest voor dekens, neem er dan ook de verantwoordelijkheid voor...
mnka schreef:Hoe doen jullie dat met bucas dekens?
Mijn paard heeft zo'n deken die haar tussen -10 graden en +10 graden op temperatuur houdt. Als het temperatuur er boven komt, is de deken eigenlijk te warm.
Ik heb 'm eigenlijk vandaag af gedaan, ze had het er erg warm onder. Maar dan lees ik hier boven, dat je eigenlijk dus beter kan afbouwen?
Nies_ schreef:Ik snap gewoon echt de logica niet waarom je zo lang mogelijk eenzelfde deken op zou willen hebben.mnka schreef:Hoe doen jullie dat met bucas dekens?
Mijn paard heeft zo'n deken die haar tussen -10 graden en +10 graden op temperatuur houdt. Als het temperatuur er boven komt, is de deken eigenlijk te warm.
Ik heb 'm eigenlijk vandaag af gedaan, ze had het er erg warm onder. Maar dan lees ik hier boven, dat je eigenlijk dus beter kan afbouwen?
Ik bouw ze op en af met 150 grams verschil, maar ik zou niet zo blind staren op die 10 graden. Is je paard geschoren en welke heb je precies?