Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
yarkayunda schreef:Marcella schreef:Streepje hals scheren kan misschien al genoeg zijn
Denk je dat dat genoeg is? Een vriendin van mij zegt dat ze dan e vengoed nog veel zweet. En hoef je dan geen deken op te doen?
Perryx schreef:https://www.lidl-shop.nl/ZOOFARI-Dieren ... gJpLfD_BwE
Hoe zit dat nou echt met die tondeuse van de LIDL? ik twijfel of ik hem zal bestellen, scheer er alleen de benen mee op en de oren en hoofd.
Gaat die niet snel stuk? omdat die vol met haar zit oid ?
Perryx schreef:https://www.lidl-shop.nl/ZOOFARI-Dieren ... gJpLfD_BwE
Hoe zit dat nou echt met die tondeuse van de LIDL? ik twijfel of ik hem zal bestellen, scheer er alleen de benen mee op en de oren en hoofd.
Faitherr schreef:Perryx schreef:https://www.lidl-shop.nl/ZOOFARI-Dieren ... gJpLfD_BwE
Ik heb hem toevallig net binnen en het 3e oor en het baartje mee geschoren en ik moet zeggen dat ik oprecht verbaasd was, voor een haf met stugge manen ging hij bijzonder makkelijk overal doorheen!
Perryx schreef:Ik denk dat ik deze ook ga bestellen Kun je die messen ook gewoon laten slijpen? Heb echt geen verstand van die dingen eigenlijk
Weet iemand of ik deze ook in belgie kan verkrijgen?
Edit: in de belgische lidl is hij ook gewoon te bestellen
Tyrcanol schreef:Mag ik hier even binnen komen vallen met een vraag? :
Hoe scheren de mensen hier hun paarden welke 24/7 buiten staan en ook geen binnen bak hebben?
Ieder jaar hier weer een gevecht.
Mijn merrie heeft cushing en zweet zich de pleuris.
Echter durf ik niet helemaal te scheren omdat ze 24/7 buiten staat en we dus alleen maar buiten (bos) rijden. Dus een uitrijdeken is ook niet handig. Die zou dan de hele rit op moeten blijven.
Maar nu is het ook onhandig. Heb haar hals en buik geschoren. Maar verder heeft ze een dikke vacht. Dus als we gereden hebben is ze of zeik nat van het zweet of de regen.
Ik laat haar dan eerst onder een zweetdekentje drogen in haar stal (die wel dicht kan). Maar ten eerste vindt ze dat verschrikkelijk en ten tweede duurt dat een eeuwigheid.
Help
Tyrcanol schreef:Mag ik hier even binnen komen vallen met een vraag? :
Hoe scheren de mensen hier hun paarden welke 24/7 buiten staan en ook geen binnen bak hebben?
Ieder jaar hier weer een gevecht.
Mijn merrie heeft cushing en zweet zich de pleuris.
Echter durf ik niet helemaal te scheren omdat ze 24/7 buiten staat en we dus alleen maar buiten (bos) rijden. Dus een uitrijdeken is ook niet handig. Die zou dan de hele rit op moeten blijven.
Maar nu is het ook onhandig. Heb haar hals en buik geschoren. Maar verder heeft ze een dikke vacht. Dus als we gereden hebben is ze of zeik nat van het zweet of de regen.
Ik laat haar dan eerst onder een zweetdekentje drogen in haar stal (die wel dicht kan). Maar ten eerste vindt ze dat verschrikkelijk en ten tweede duurt dat een eeuwigheid.
Help