Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Staat de pony dan binnen of buiten en nu zit ie zo kort in de vacht dat het een zomervachtje is of meer wollig maar nog niet voldoende? Afhankelijk van vele factoren zou ik kijken hoe dekenloos loopt, of toch de 100 gram er onder doen, maar meten is weten, of in dit geval voelen is weten. Je zal het ook wel kunnen zien als het zo’n dag als vandaag is en hij staat er onprettig bij als je er bent, vanmorgen vond ik het zelf wen stuk warmen vergeleken met einde van de dag.
Die reflex deken is mooi! Fijne deken vind ik dat, kon heel best tippen aan mijn Rambo en leuk je paard te kunnen zien als je uitmest in het donker met een lampje.
evilginger schreef:RianneH schreef:Staat de pony dan binnen of buiten en nu zit ie zo kort in de vacht dat het een zomervachtje is of meer wollig maar nog niet voldoende? Afhankelijk van vele factoren zou ik kijken hoe dekenloos loopt, of toch de 100 gram er onder doen, maar meten is weten, of in dit geval voelen is weten. Je zal het ook wel kunnen zien als het zo’n dag als vandaag is en hij staat er onprettig bij als je er bent, vanmorgen vond ik het zelf wen stuk warmen vergeleken met einde van de dag.
Die reflex deken is mooi! Fijne deken vind ik dat, kon heel best tippen aan mijn Rambo en leuk je paard te kunnen zien als je uitmest in het donker met een lampje.
Hij staat nu vnl binnen, maar de temperatuur in zijn gang scheelt weinig met buiten. Ik vind zijn vacht echt heel kort voor een wintervacht. Eén van de manegepaarden bij ons heeft net zo’n korte vacht, maar die is wel wollig en heeft geen deken nodig, bij hem vind ik het niet wollig.
manzano schreef:De Trinity vandaag ontvangen maar hij gaat terug. Al is het met deze regen wel een lekkere tent
[ [url=m/gbfVlq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Piekosjj schreef:Manzano hadden jouw liners 1 sluiting aan de voorkant of een dubbele?
Ja ze sluiten best hoog van voren, in ieder geval op mijn paard met een wat lage halsaanzet. Ik heb de liners ook op arabieren gehad en daar liggen ze veel mooierIk heb voor mijn paard een M hals. Ik had ook de L besteld zodat ik kon vergelijken maar daar verzoop ze helemaal in
Muze schreef:Ik heb de Kavalkade gekocht, 100 grams Alaska.
Mooie pasvorm, 1200 denier en 3000mm waterdicht.
Vergelijkbaar dus met amigo bravo maar veel goedkoper.
Wil er nog een hals bij naar twijfel over ongevoerd of een 100 grams.. zal echt voor hele gure dagen zijn of als m’n witte eens schoon ( achtig) moet blijven.
Junior2019 schreef:https://www.agradi.nl/bucas-irish-turno ... ey-red.htm
Ik heb interesse in deze deken maar op de site van agradi staat dat hij niet 100%waterdicht is ivm getapte naden maar op andere sites staat dat niet
Dat is toch vreemd
Freyr schreef:Hebben meer mensen problemen met Amigo/Horseware dekens?
Het bilkoord aan de linkerkant laat telkens bij de naad los, je ziet gewoon dat de stiksels eruit zijn. Ik heb dit nu bij 2 dekens gehad (eentje een paar keer opgehad, een nieuwe gekregen van de EJ zaterdag eind van de middag en maandagochtend kreeg ik bericht dat die weer kapot was). Op stal hoor ik dat zeker 4 andere amigodekens exact hetzelfde probleem hebben.
Ik heb de EJ weer een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie helaas.
manzano schreef:Muze schreef:Ik heb de Kavalkade gekocht, 100 grams Alaska.
Mooie pasvorm, 1200 denier en 3000mm waterdicht.
Vergelijkbaar dus met amigo bravo maar veel goedkoper.
Wil er nog een hals bij naar twijfel over ongevoerd of een 100 grams.. zal echt voor hele gure dagen zijn of als m’n witte eens schoon ( achtig) moet blijven.
De amigo bravo 12 plus is 10.0000mm en voor het geld incl hals. Dus niet helemaal vergelijkbaar.
manzano schreef:Junior2019 schreef:https://www.agradi.nl/bucas-irish-turno ... ey-red.htm
Ik heb interesse in deze deken maar op de site van agradi staat dat hij niet 100%waterdicht is ivm getapte naden maar op andere sites staat dat niet
Dat is toch vreemd
De teksten van agradi kloppen vaker niet. Ik check vaak even de site van de fabrikant.