Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Dat gaat toch op zich nog wel?
Maar is 300 niet aan de warme kant nu of heeft ‘ie dat wel nodig?
Teteltee schreef:Nouvel schreef:Dat gaat toch op zich nog wel?
Maar is 300 niet aan de warme kant nu of heeft ‘ie dat wel nodig?
Ja ze valt net tussen 2 maten in dus dan liever de grotere denk ik, kan er ook nog een liner onder mocht het ooit nodig zijn. Pony heeft geen grammetje te veel (je ziet de ribben best goed, wordt aan gewerkt) en loopt veel voor de wagen dus ik denk dat ze het wel kan hebben zo 24/7 buiten (wel met schuilstal). Bucas is er niet in 200 gram in haar maatEcht wel lastig als je pony niet de makkelijkste bouw heeft en het aanbod ook nog beperkt is, dat was met mijn Fjord een stuk makkelijker..
Deken hierboven zit mooi denk ik!
Spenk schreef:Ik kan wel een wetenschappelijk artikel delen waarin is aangetoond dat zulke dekens niet werken
Mensen vonden de paarden ook heerlijk soepel en los onder de dekens waar de werkzame stof uitgehaald was(maar wat ze uiteraard niet wisten)
Spenk schreef:Ik kan wel een wetenschappelijk artikel delen waarin is aangetoond dat zulke dekens niet werken
Mensen vonden de paarden ook heerlijk soepel en los onder de dekens waar de werkzame stof uitgehaald was(maar wat ze uiteraard niet wisten)
mavantos schreef:Ik ben heel blij met de Fir Tech Pro rugwarmer. Ik noem het altijd mijn mobiele solarium. Dierenarts is er ook positief over.
Tuurlijk lost het geen problemen op, maar de infrarode warmte is wel fijn voor de rugspieren. Ik gebruik het in de winter voor het rijden om zo alvast op te warmen.
Oke, het is geen deken. Terug on topic
mavantos schreef:Ik ben heel blij met de Fir Tech Pro rugwarmer. Ik noem het altijd mijn mobiele solarium. Dierenarts is er ook positief over.
Tuurlijk lost het geen problemen op, maar de infrarode warmte is wel fijn voor de rugspieren. Ik gebruik het in de winter voor het rijden om zo alvast op te warmen.
Oke, het is geen deken. Terug on topic