Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marloezzke schreef:van hary's horse zijn er regenhalsstukken.
Bonny4life schreef:ik begin als mijn pony geschoren is of met regendeken met 150 grams daaronder of alleen met wollenzweetdeken eronder. ligt aan het weer, als het zelfs warm is dan alleen regendeken, daarna als het koud word een 300 grams. warmer ga ik denk ik niet of het moet heel erg koud worden en mijn pony het koud hebben dan misschien nog een wollenzweetdeken eronder, maar ik ga haar egt niet onder 3 of 4 dekens zetten hoor!
IneV schreef:Wat vinden jullie van het merk Wheaterbeeta ( of hoe je het ook schrijft.. ) Heb hier pas een deken van gekocht, 200 grams.. Waterdicht.. Iemand ervaring hiermee??
IneV schreef:Wat vinden jullie van het merk Wheaterbeeta ( of hoe je het ook schrijft.. ) Heb hier pas een deken van gekocht, 200 grams.. Waterdicht.. Iemand ervaring hiermee??
mencis schreef:IneV schreef:Wat vinden jullie van het merk Wheaterbeeta ( of hoe je het ook schrijft.. ) Heb hier pas een deken van gekocht, 200 grams.. Waterdicht.. Iemand ervaring hiermee??
Super fijne dekens heb er zelf twee van. Eentje met 220 grams voeringen waterdicht met hals en een zonder voering ook waterdicht. Ze passen perfect op mijn paard en lekken niet door.
Vind ook dat ze een goede pasvorm hebben. Mijn paard heeft namelijk bij alle dekens schuurplekken behalve bij die van weatherbeeta.
Wil er nu ook nog een staldeken van.
Hoeveel gram hebben jullie je paarden eigelijk nu op?
Ik heb mijne nu 24 uur per dag onder 220 met hals staan.