Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vlinder2009 schreef:Ja, maar dan staat ze voor zich uit te staren of loopt wat rond. Ik zal het gewoon nog even tijd moeten geven als ik alles zo eens lees
Steentje schreef:Onze kleine Houdini heeft het ook uitgevonden, hoor..
Ze gaat met haar hoofd tegen 'n boom schuren, net zolang tot ze het graasmasker (AS das Pferd im Blick) over één oor krijgt.
Vandaag had ze hem binnen 5 minuten af.
Daarna gaat ze meteen zoveel mogelijk gevallen kersen naar binnen proppen.Ik word er echt niet goed van.
Het punt is dat we de bakstukken van het graasmasker niet goed op maat krijgen (te groot). De korf zelf zit wel goed. Ik zit eraan te denken om een nieuw kopstuk in een kleinere maat aan te schaffen. Ik hoop dat dat werkt..
Dees schreef:2 mm dik keukenzeil.
https://www.tafelzeilonline.com/doorzic ... 20cm-breed
Ik heb een stuk besteld van 1,20 bij 1,20. Die thinlines hebben een diameter van max 60cm (draft-maat).
[ [url=m/Pi4295.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xnLmsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nickeltje schreef:Ok, dank. Ik overweeg die greenguard, maar ben nog aan het puzzelen.
In de wei staat een grote waterbak met vlotter en ik verwacht dat ze daar gewoon leert drinken.
Maar in de stal zijn meerdere van die kleine automatische waterbakken aan de muur gemonteerd. Hebben jullie ervaringen dat ze daar in vast kunnen komen zitten met zo'n masker?