Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Wat de maten van die Amigo halzen betreft, hoe oud is jouw oudere deken?
De maten van de Rambo halzen zijn 2 jaar terug allemaal aangepast.
Wat een nu een L is bij Rambo was voorheen een XL, dus die zijn ook groter geworden.
Ik heb vorig jaar ook de Rambo duo in de aanbieding gekocht inderdaad, fijne deken!
Nies_ schreef:xLes schreef:Oké, bedankt! Dan krijgt ze gewoon geen deken op deze winter. Ik heb geen zin om honderd dekens te kopen om te kunnen afbouwen
Koop de rain met de select onderdekens.. Ga ik denk ik ook doen voor m'n nieuwe paard. Voor Angel heb ik wel honderd dekens, maar toen hadden ze die nog niet
Yvank_ schreef:Voor iedereen die nog dekens wil bestellen van amigo met halsstuk die er al bij zit.. De maten zijn omdat horseware wereldwijd is gegaan aangepast. Deze enorme hals hoort nu helaas bij deze deken en daar komen heel veel klachten over. Inderdaad een XL maat hals is nu een L en de XL is een XXL.
Daardoor passen bij heel veel mensen de halzen niet.. Ze gaan nu informeren bij horseware of ze een kleinere hals kunnen leveren.
Yvank_ schreef:Ja maar de rambo protector is een heel andere hals dan de winterhalzen die moet ook langer.... En bij een deken van 195 cm wat bedoeld is voor een klein paard is een hals van een ruime meter natuurlijk wel heel overdreven
Dat ze bij grotere dekens grotere halzen doen snap ik.. want de 206 heeft de zelfde maat hals als een 195 terwijl je paard dan vaak wel groter is.
Yvank_ schreef:Dat zeg ik toch ook dat die vliegenhals langer moetdaarom heb ik ook geen protector want die hals is kort.
Rambo duo heeft een heel andere hals die scheelt zeker 15 cm met de hals zelfde maat die ik nu heb...
Maar dat ligt dus ook echt aan de dekenmaat van je paard.
Maar mijn probleem is opgelost horseware gaf ook aan dat dit heel veel problemen opleverde bij vooral de dekenmaat 6,6. Ze konden helaas geen losse hals leveren maar ik krijg van paardendrogist een kleinere!