Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yvonnedv schreef:[EA-TK-AP] TK sneeuwbeslag paard rubber ring om onder het ijzer teslaan in dit topic zie je afbeeldingen van die ringen. Naar mijn idee helpen die alleen om de sneeuw uit de ijzers te houden maar gaan ze evengoed nog glijden als het iets glitsig is, sneller als zonder ijzers.
Eciara schreef:Die van mij staat ook gewoon buiten met ijzers en ze krijgt er helemaal geen klonten onder ofzo! Ze rent soms ook echt keihard en bokken en gek doen! Maar ze vallen niet zomaar hoor! Weten zelf ook wel wat kan en wat niet! Ik wil ze ook perse elke dag buiten hebben want als ik ze 1 dag binnen hou en dan de volgende dag naar buiten dan zijn ze een stuk drukker en zullen er eerder ongelukken gebeuren! Staan nu maar binnen met dit weer! Pfff wat een sneeuw en wind!
knollentuin schreef:ooh net heerlijk gereden!!! gister sneeuwbeslag eronder gekregen en de bak was onder de sneeuw nog mooi zacht, ik heb werkelijk zitten genieten en heerlijk kunnen rijden. ik voelde me op wintersport en er kwamen allemaal langlaufers voorbij!! gaaf
Eciara schreef:knollentuin schreef:ooh net heerlijk gereden!!! gister sneeuwbeslag eronder gekregen en de bak was onder de sneeuw nog mooi zacht, ik heb werkelijk zitten genieten en heerlijk kunnen rijden. ik voelde me op wintersport en er kwamen allemaal langlaufers voorbij!! gaaf
Dat is zeker gaaf zeg:D Ik kom maar bij jou rijden
![]()