Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aaronsroos schreef:Ik had de mijn deken gewisseld van 400 met hals naar 350 zonder hals met het mooie weer en aangezien ze zo aan het ruiven was al, nu heeft ze ineens (terug) wintervacht gekregen op 1-2dagen tijd??
Zou die 50 gr of hals zo verschil maken? Is mijn paardje dan zo een koudkleum? Nog iemand die hier ervaring mee heeft... Ik baal best.
IsabelHx schreef:Ik heb een deken van EJ, maar helaas sluit hij niet goed aan, en krijgt mijn paard een schuurplek op de schoft. Ben als de dood dat er witte haren gaan groeien en ben dus druk opzoek naar een nieuwe deken.
Ik zit te denken aan de Amigo Bravo Light vanwege het liner systeem, maar bij EJ kan je dus voor de gewone en de 'Wug' variant kiezen.
Wug ziet er wel goed uit, maar ik ben bang dat het de manen als het ware af laat breken (ik heb een pre met lange manen)
Zijn er mensen met ervaringen met een wug deken?
wortelsussie schreef:Gladijs schreef:@wortelsussie nee ik heb die ook gehad, een hele mooie rozemaar om die reden ook overgestapt op de irish turnout, daaraan kan het wel... Bij de freedom is het of geen hals of een vaste hals
Hmm balen want is een mooie deken maar wil echt een losse hals.
Heb een amigo waar hals aan kan maar wil die deken ruilen voor een ander. Ligt niet lekker.
Weet iemand anders een goede regendeken met losse hals rond de 100 euro?