Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaravdW schreef:Gisteren ben ik verder met scheren gegaan. Pony is nu helemaal naakt op zn bloemendeken na. De bloemendeken moet nog een stuk scherper en netter maar ik wacht nog op een nieuw mes voor mn tondeuse!
[ [url=m/J4rdNh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SiXTPX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vMhfaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sjira schreef:Ik heb zondag mijn paard gedeeltelijk geschoren. Ze was halverwege de training al bekaf en zeiknat. Moest onderhand net zo lang droogstappen als dat ik had gereden. De temperaturen zijn ook wel vrij hoog voor de tijd van het jaar. Dus besloten dat er maar wat af moest. Ze is nooit eerder geschoren en staat het hele jaar van 's ochtends tot 's avonds in de wei (en madam houdt niet zo van schuilen) dus besloten om niet helemaal kaal te gaan maar wat functioneels te scheren. Gewoon om eerst even te testen hoe het gaat lopen. Ze was overigens verbazingwekkend braaf terwijl ze best een sensibele heethoofd is. Op de foto is het nog niet klaar (lijntjes bijwerken met kleine tondeuse, het hoofd blijft ongeschoren) maar ben vergeten de na-foto's te maken.
[ [url=m/MY1Boo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: ik heb trouwens niet zelf geschoren maar een kennis. Mij moet je echt niet zo'n ding in handen geven want dan ziet het er echt niet uit!