Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
trudel schreef:Dit jaar was ik te laat met 200gr denk ik... Paard maakt vacht aan op zn hals..
Kan dit nog weer uitharen metdikkere deken met hals ofzo??
MartineC1711 schreef:japielover schreef:Kan jij mij dan verklaren waarom mijn 18jarige kern gezonde paard staat te bibberen in het weiland??
Waarom hij vorige winter GEEN wintervacht had maar een dun vachtje wat niet eens veel dikker was als zijn zomer vacht?
hij at goed dronk goed en is compleet binnenste buiten gekeerd door de Veearts en niks te vinden..
Na dat ik hem een dikke deken om deed stond hij niet meer te bibberen maar te genieten van zijn uurtjes in weiland...
Wie val je hiermee aan?
Miss_Caroo schreef:Nu al een 200 grams op een niet geschoren paard?
Wat moet je dan met -10?
Ik heb op mijn niet geschoren nog een 0 grams. In de winter leg ik een 200 grams op en dat was het
Staat de hele dag buiten en 's avonds en 's nachts op stal
Miss_Caroo schreef:Nu al een 200 grams op een niet geschoren paard?
Wat moet je dan met -10?
Ik heb op mijn niet geschoren nog een 0 grams. In de winter leg ik een 200 grams op en dat was het
SharonIndezz schreef:Mijn paard ga ik denk ik toch laten scheren... Ze zweet echt te erg met rijden en longeren :-s niet leuk..
Hoe ervaren jullie dat trouwens met jonge paarden? Worden zij pittiger met rijden, of geen verschil? Mijn merrie is nl. Met haar vacht zelfs nog pittig...
SharonIndezz schreef:Mijn paard ga ik denk ik toch laten scheren... Ze zweet echt te erg met rijden en longeren :-s niet leuk..
Hoe ervaren jullie dat trouwens met jonge paarden? Worden zij pittiger met rijden, of geen verschil? Mijn merrie is nl. Met haar vacht zelfs nog pittig...
Linda_Bien schreef:Miss_Caroo schreef:Nu al een 200 grams op een niet geschoren paard?
Wat moet je dan met -10?
800 grams als het moet.De mijne staat nu ook met 300 en voelt zich er heerlijk onder. Ieder zo z'n eigen ding, al zou ik paarden waar ik niets mee doe en die niet in het wedstrijdritme zitten ook absoluut geen of zo min mogelijk dekens op doen.