Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
The_Cat schreef:Hmm, zal het eens testen dan. nu is het deken eigenlijk 'perfect fit' met 1 deken eronderdus misschien dat het dan wel gaat, het is nu niet dat het een superdik deken is
wortelsussie schreef:Willen jullie mee kijken? Bucas irish turnout extra, maat 195. Deken heb ik al een tijd en wil de light aanschaffen. Zou een maat kleiner 190 haar beter passen of gewoon 195?
[ [url=m/axFe5R.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyKim schreef:LadyKim schreef:Goedemorgen ,
Ik kom even binnenvallen .....
Ik wil graag de HV polo 200 gram outdoordeken of de 400 gram Winterdeken bestellen , alvast voor volgend jaar .
In principe voldoet hij aan al mijn eisen aan een deken .
Wat zijn jullie ervaringen met die deken ? Heb zelf veel van dat merk maar nog geen deken
[***] schreef:Even vraagje om raad want dit vind ik zo'n moeilijk weer... Hier is het overdag zo'n 10/12 graden, droog en zonnig, en 's nachts rond het vriespunt. Dacht eerst dat het 's nachts rond de 3/4 graden zou blijven (zei de app).
Had pony 1 om die reden onder 0 gr gezet met hals en pony 2 onder 150 gr met 0 gr hals. Ze komen van 200 en 300 gr (met 0 gr hals).
Zouden ze het redden met die koude nachten? Of zou terug de dikkere versie op moeten, maar wat dan overdag? 's Morgens dekens wisselen is geen optie.