Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fika schreef:De Bucas Irish Turnout 1 maat kleiner.
Deze lijkt absoluut beter te zitten.
Ik twijfel een klein beetje of hij bij de schouder niet net wat aan de krappe kant is, maar het paard lijkt er zelf geen last van te hebben.
De singels zitten wel vrij ver naar voren, voor mijn gevoel.
[ [url=m/9eNGsm.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qVpwC6.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8R07dk.png]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:Fika schreef:Hoe vinden jullie deze deken zitten?
[ [url=m/hVcxo0.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TGxCR5.png]Afbeelding[/url] ]
Is dit de enige amigo die je hebt geprobeerd? Of ook met de V sluiting? Die is wat ruimer als deze te smal was. Vind deze verder qua pasvorm veel mooier dan de bucas.
Fika schreef:Heb je eventueel een foto van hoe de deken op jouw paard zit?
Dan kan ik vergelijken als ik vanavond nog een keer pas.
Fika schreef:Met een V sluiting bedoel je dan bijvoorbeeld deze?
https://www.agradi.nl/amigo-bravo-12-re ... -zwart.htm
Iemand noemde hier Dominick dekens, maar ik vind die ook vrij ruim lijken bij de hals opening.
Valt dat in het echt mee?
Bedankt voor de foto's. Die deken lijkt op jouw paard absoluut langer dan op de mijne.
Maar ik maak zo even nieuwe foto's.
Fika schreef:Bedankt. Als ik toch aan het bestellen ben, kan ik het beste zoveel mogelijk in 1 keer kiezen.
De Wug leek me erg fijn om te passen, maar als ik het goed heb kan daar geen halsdeken (extra) aan.
Ik twijfel erg over de bucas. De "u-vormige" voorkant vind ik wel echt heel fijn bij het paard, maar aangezien ik gelijk een hele set bestel, wil ik echt dat het 100% goed ligt.
Spenk schreef:Ik vind hem juist wel netjes zitten echt veel beter dan de amigo die helemaal strak trekt. Ik verwacht ook zeker niet dat dat opgelost is met een V sluitin.De deken zakken inderdaad ook nog wat uit/vormen naar de rug.
Je zou dominick inderdaad nog kunnen proberen. Die vallen wel breed op de schouders is mijn ervaring.