Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Ik heb vanavond voor het eerst de Autumn series met liner opgegooid. Ben heel benieuwd! 0 grams Rhino was wat te warm, dunnere nooddeken blijkbaar zeiknat dus dan deze maar. Ben heel benieuwd! 100 grams is voor mijn paard eigenlijk best veel, maar aangezien het maar een halve liner is en er nog gaas bij de borst zit denk (hoop) ik dat het de juiste keuze is voor vannacht op stal en morgen buiten.
lies schreef:Ook met een 0 gram hals te warm?
Je hebt geen optie om haar (eventueel door iemand anders) een hals om te laten doen voor ze naar buiten gaat?
Beetje kiezen tussen twee kwaden eigenlijk. Buiten staan met een natte onderdeken wordt ie veel te koud, lijkt me.
Nouvel schreef:Ik heb met dit weer ook buiten een hals om, dat scheelt enorm tegen inregenen.
xxxmh schreef:Dat doe ik mijn paard nu niet aan. Heeft het snel warm. Ze is wel al geschoren maar het haar is snel aangegroeid waardoor ze dan binnen op stal te warm staat. Als ik haar weer opnieuw scheer dan overweeg ik een hals maar ben bang dat ze haar warmte niet kwijt kan dan.
Fika schreef:De Bucas Irish Turnout 1 maat kleiner.
Deze lijkt absoluut beter te zitten.
Ik twijfel een klein beetje of hij bij de schouder niet net wat aan de krappe kant is, maar het paard lijkt er zelf geen last van te hebben.
De singels zitten wel vrij ver naar voren, voor mijn gevoel.
[ [url=m/9eNGsm.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qVpwC6.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8R07dk.png]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel een klein beetje of hij bij de schouder niet net wat aan de krappe kant is, maar het paard lijkt er zelf geen last van te hebben.