Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Mijn merrie had vanmiddag een fijne stress actie in de paddock, ik vond haar totaal doorweekt onder de 100 grams rambo met 100 grams liner en hals...![]()
gekke was dat ze zelf al bijna helemaal opgedroogd was, de liner aan de binnenkant ook bijna helemaal droog was (alleen onderrand was nat) en de buitendeken zag ik nat worden op de stiksels van binnenuit...
blijkbaar ademen de liners zo goed dat ze veel vocht gelijk naar buiten transporteren waardoor paard snel droog is en onder een van binnen droge deken staat...
Ik haat deze onvoorspelbare acties van mijn merrie, maar het is een prettig idee dat ze niet doorweekt koud staat te worden onder deze dekens!
Liner hangt nu uitgewassen aan de waslijn, buitendeken afgespoten, hangt op stal te drogen, en ze staat nu onder een oude 0 grams amigo met 200 grams liner maar even...
Hopen dat alles morgen weer droog is, wat een toestand weer!
Zorro_ schreef:Ik denk alleen dat je nu aan fleece ook niks hebt eigenlijk.
Als ik jou was, zou ik mijn pony laten scheren.
Ik laat de mijne ook scheren woensdag.
Je kunt veel verschillende patronen kiezen, dus wellicht staat er iets bij waar je wel tevreden mee bent..
Zonder dat je je hele pony hoeft te scheren.
Succes
Yvank_ schreef:Waar zweet je hafje dan? Als ik jachtmodel scheer dan scheer ik vrijwel de hele hals eruit en deel van het lijf.. lijkt me niet dat die boven op de kont of benen het meeste zweet?