Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Darkness85 schreef:Tsja. Ik zou dat voor mijn paard ook wat overdreven vinden. Mijn paard word nooit geschoren en heeft max 400gr op. Maar dat is als het 10 graden vriest. Meestal heeft hij maar 200 op in de winter.
Maar ik kan best snappen dat als je een wat kouwelijk paardje hebt wat geschoren is dat je er 800gr op gooit. Paard heeft op zo'n mom geen vacht meer. Dus dan heb je soms nou eenmaal zwaar geschut nodig om het beestje warm te houden.
Sappos schreef:Echt niet gek nee. Hier staan de geschoren pony's die 24/7 buiten staan ook met 800 in de winter. nouja als ze dat nodig hebben danNu is het 's nachts tegen het vriespunt en staan ze met 280 en dat is nog wel eventjes genoeg
Darkness85 schreef:Tsja. Ik zou dat voor mijn paard ook wat overdreven vinden. Mijn paard word nooit geschoren en heeft max 400gr op. Maar dat is als het 10 graden vriest. Meestal heeft hij maar 200 op in de winter.
Maar ik kan best snappen dat als je een wat kouwelijk paardje hebt wat geschoren is dat je er 800gr op gooit. Paard heeft op zo'n mom geen vacht meer. Dus dan heb je soms nou eenmaal zwaar geschut nodig om het beestje warm te houden.
MiniLoe schreef:Vandaag de honderdgrams op, shet is geschoren. Hier schijnt de zon nog ff.
Vanavond gaat de tweehonderdgrams op, gaat regenen en bewolkt dus voelt direct een stuk minder warm aan.
Ik zou graag nog een vierhonderdgrams regendeken willen voor mn shet, maar zie geen dekens die hoger gaan dan driehonderd..... Iemand een adresje