Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

parouscha schreef:Ik heb altijd maximaal 3 dekens over elkaar heen.
Je moet het bij jezelf voorstellen als jij 3 broeken over elkaar heen trekt, dat dit behoorlijk zwaar en lastig loopt.
Tooske schreef:6 dekens over elkaar!!
Kyrseltje schreef:parouscha schreef:Ik heb altijd maximaal 3 dekens over elkaar heen.
Je moet het bij jezelf voorstellen als jij 3 broeken over elkaar heen trekt, dat dit behoorlijk zwaar en lastig loopt.
Ja daarom vraag ik me ook af tot hoeveel over elkaar kan.
Oke dan weet ik dat ookweer.
Maar is 200 grams+250 grams voor een geschoren fjord deze hele winter genoeg? Of is 't toch wat aan de koude kant?

Kyrseltje schreef:parouscha schreef:Ik heb altijd maximaal 3 dekens over elkaar heen.
Ja daarom vraag ik me ook af tot hoeveel over elkaar kan.
Oke dan weet ik dat ookweer.
Maar is 200 grams+250 grams voor een geschoren fjord deze hele winter genoeg? Of is 't toch wat aan de koude kant?
lotteluvah schreef:Ik zit verbaasd te lezen hoeveel gram sommige paarden opkrijgen.
Ik gooi zelf het liefst zo min mogelijk op. Een beetje weerstand is ook niet verkeerd.
lottehorse schreef:Ik heb nu net een licht dekentje op gegooid (maandag)
chanora schreef:lottehorse schreef:Ik heb nu net een licht dekentje op gegooid (maandag)
Lekker koud, ik heb maandag me dikke winterdeken er op gegooit.. Het vriest 's nachts
. Dan is het helemaal niet koud. Niet iedereen gooit zijn paard vol met dekens.. en een paard kan heus voor zijn eigen vacht zorgen!
. Dan is het helemaal niet koud. Niet iedereen gooit zijn paard vol met dekens.. en een paard kan heus voor zijn eigen vacht zorgen![/quote]