Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Weet iemand of horseware het amigo hero model veranderd heeft?
Ik begrijp er niets van! Heb altijd 6.6. Dit is gewoon zijn 200 grams van vorig jaar
[ [url=m/7iDCW1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gewoon zoals het hoort
En dit de nieuwe regendeken de maat is gewoon 6.6
Kont te kort
[ [url=m/n27AML.jpg]Afbeelding[/url] ]
EN de hals tja? Hij gaat kamperen denk ik
[ [url=m/DOvK3I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marjo89 schreef:Ik zou nu echt nog geen 0 gram op doen. Met warme temperaturen. Dan rooster je je paard.
Vacht tegen houden vind ik zoiets belachelijks. Doen dan gewoon apparaat erover.
xLes schreef:Oké, bedankt! Dan krijgt ze gewoon geen deken op deze winter. Ik heb geen zin om honderd dekens te kopen om te kunnen afbouwen
Nies_ schreef:Koop de rain met de select onderdekens.. Ga ik denk ik ook doen voor m'n nieuwe paard. Voor Angel heb ik wel honderd dekens, maar toen hadden ze die nog niet
Daks schreef:Ik zou inderdaad voor een deken gaan waar je onderdekens onder kan doen.
Ik heb voor 1 paard
Amigo 0 grmas regendeken met hals
100 grams liner
200 grams liner
250 grams amigo zonder hals maar gebruik de andere als het nodig is.
400 grams amigo met hals
ik kan dus heel ruim combineren
die 250 grams gaat weg trouwens
Daks schreef:Staldeken heb ik niks aan die regent nat dus ik kan het zo heel makkelijk combineren.
ninne1 schreef:Het voordeel van het linersysteem is ook dat je het als 1 deken gebruikt. Dus niet eerst onderdeken op en dan de outdoordeken erover.
llora schreef:Een vraagje over de deken met liners. Mijn paardje wordt wat ouder en,ik werkte ervoor ook met een regendeken en staldeken maar omdat ze ouder wordt en de rug wat minder goed is wordt het voor haar wel een gewicht. Welke regendeken en welke liners zijn goed en hoeveel ben je dan in totaal kwijt als je bevoorbeeld een regendeken met hals, een,liner van 100 en een liner van 200 neemt. En kan,je dan de 100 en de 200 ook samenhangen? Of,moet je dan,nog eens een 300 nemen?het is vooral omdat met een gewoon staldeken eronder enorm veel gespen en,riemen worden voor haar
Veulen84 schreef:Daks schreef:Staldeken heb ik niks aan die regent nat dus ik kan het zo heel makkelijk combineren.
Regendeken eroverheen natuurlijk.ninne1 schreef:Het voordeel van het linersysteem is ook dat je het als 1 deken gebruikt. Dus niet eerst onderdeken op en dan de outdoordeken erover.
Voordeel van gewoon 2 dekens is dat dit bv voor de stalhouder makkelijker is. Snel even regendeken er af is hier zo gedaan. Bovendien heeft het prijstechnisch enorme voordelen. Daarnaast meer mogelijkheden van pasvorm enz.
Het is hier in dit topic een beetje 'i love the liner' en dat zorgt wel een beetje dat mensen andere goede en betaalbaardere opties niet te horen krijgen.