ik heb vanaf zondag al niet meer gereden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Moniqueedgar schreef:mijn paardje komt even een poosje buiten met dit weer en gaat dan weer lekker op stal ,we staan op een pensionstal met gelukkig een binnenbak dus rijden kunnen we wel ,heb alleen wel mn wedstrijd voor morgen afgezegt omdat ik niet weet wat het weer gaat doen en ik geen enkel risico wil nemen.Ik ga hem niet op trailer laden als het glad is ,hij gaat niet altijd even makkelijk de trailer op dus moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als het glad is en hij niet de trailer op wil... nee neem geen risico daarmee wel jammer maar ach er komen nog meer wedstrijden....
Evelienepien schreef:@liljebo: GEWELDIG, die filmpjesDoen me aan "vruger" denken toen deed ik dat ook gewoon
. Dat skieén niet maar gewoon galoperren door sneeuw wel
![]()
Succes met de sneeuw; is daar toch graadje erger als hier
Bravura schreef:Evelienepien schreef:@liljebo: GEWELDIG, die filmpjesDoen me aan "vruger" denken toen deed ik dat ook gewoon
. Dat skieén niet maar gewoon galoperren door sneeuw wel
![]()
Succes met de sneeuw; is daar toch graadje erger als hier
Jaaa....vroegah! Maar toen waren hier de temperaturen toch ook al vlot -18 tot -20 's nachts! Toen moesten er wollen dekens tussen de boxen, zodat kleinere ruimen van 2 boxen meer warmte vast hielden. Ook werd achter de stal een wal met strobalen gemaakt als isolatie.Tegenwoordig begint het er weer op te lijken! Hier een foto van vroegah!
![]()
Foto van 1982
Deze werd gereden en de welsh kreeg een oude haam van het trekpaard van opa om, twee touwen er aan en de slee er achter!Heb daar helaas geen foto van ingescand (weet niet eens of die foto's nog te vinden zijn).
stalone2 schreef:Als je sneeuwbeslag hebt, kan dat dan ook gewoon blijven zitten de rest van de winter, of moet het er dan vanaf? Mijn knollie hoeft maar 1 keer in de drie, vier maanden naar de smid. Als het gewoon kan blijven zitten, is dat ook een fijne optie. Want als hij geen ijzers onder heeft, kan hij ook niet de weg op als er geen sneeuw meer ligt....