Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yenni schreef:De deken moet echt tegen een flinke stoot kunnen...
Yenni schreef:Oke ik laat mijn dekens wel iedere jaar waterdicht maken. Willen jullie de ervaring delen mbt de rhino dekens en de rambo dekens?
Slmt9 schreef:manzano schreef:Ik heb nooit problemen gehad met de Rambo, dus hou mn hart vast met de nieuwe uit nieuwe lijn als ik dit zo lees.
Op zich is de waterkolom van Rambo 10.000 dacht ik.
Vervelend dat de amigo niet sterk genoeg is. Is wel fijne deken.
Alleen de supreme is 10.000 de anderen 3000.
Celebi schreef:Al heb je aan die garantie ook niks als je nieuwe dekens elke keer lek gaan. Plus ik heb toen wekenlang moeten wachten op de vervanger. Was echt heel onhandig mid winter. Toen de vervanger er eindelijk ook was en volgens mij ik een week weer lek was heb ik dat ding in de kast gegooid en een Rhino besteld. Heel stom eigenlijk dus twijfel nu om 1,5 jaar later toch de winkel nog te benaderen. Niet perse voor een nieuwe Rambo, maar wel om duidelijk te maken aan de leverancier dat dit niet de oplossing was.
mavantos schreef:manzano schreef:Ja wel raar dat die goede technieken wel in de Rhino zitten en niet in de Rambo.
Nou ja, ik hoop maar dat de nieuwe Rambo net zo goed bevalt als de oude die ik had. Spannend na al jullie verhalen
Je hebt gewoon garantie, dus ik ben er persoonlijk niet zo bang voor.
Kelszz_ schreef:Kayleigh__ schreef:Ik twijfel of ik over ga stappen van de Rambo Optimo naar de Lemieux Kudos. Ik ben tevreden over de pasvorm van de Optimo, maar hij is nu na het wassen net niet 100% meer waterdicht en hij ligt ook scheef op mijn paard vanwege een kapotte binnenkant. Was een koopje van Marktplaats waarvan ik voor dat geld (50,- incl liners) al blij ben dat ie een seizoen is meegegaan, maar ik durf het niet nog een seizoen aan.![]()
De Kudos lijkt mij sterker qua stof en is voordeliger, vandaar dat ik er aan denk om over te stappen.
Weet iemand hoe de maatvoering is van de Kudos? Valt deze gewoon normaal op maat?
En kunnen de liners van de Optimo eronder?
Hier heel erg tevreden over de Lemieux kudos! Of de liners er onder passen durf ik niet te zeggen maar gok van wel. Deken heeft een geweldige pasvorm die overal vrij ligt. Maatvoering is gelijk aan de normale maatvoering van horseware. Valt dus niet 1 maar groter zoals de optimo linn
Eef_Bam schreef:Ik zag een advertentie voorbijkomen van de Amigo super bravo. Een zwarte bravo van 2500 denier en 10.000 waterkolom. Denk een hele mooie voor slopers. Nadeel is dat het een 250 grams is, is voor mijn paard veel te warm. En die houd de gewone bravo heel. Maar wellicht interessant voor iemand anders.