Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeniiSee schreef:Onder haar deken kan ze der haren niet opzetten waardoor ik denk ik wel een warmere deken zou proberen. Na een paar minuten even voelen onder de deken en aan de oren en neus of ze het niet te warm krijgt.
Want het is wel echt lang buiten. Heb je geen tussendeken?? Een 150/200? Dan kan je die 300 straks opdoen als het gaat vriezen
DeniiSee schreef:Wat zijn jullie ervaringen met outdoor dekens over elkaar?
Marloes__ schreef:Ik ben echt geen fan van outdoordekens over elkaar heen. Volgens mij kan dat nooit lekker zitten. Je hebt toch zelf ook een trui onder je jas ipv 2 jassen over elkaar heen?
filou schreef:Mijn paard is geschoren en staan nu onder 400 gram.
Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik een geschoren paard heb (vorige paarden altijd dun in het haar kunnen houden met dekens) en ik vind het maar moeilijk om te beoordelen wanneer er een dikkere deken op zou moeten. Nadat ze geschoren was heb ik er een 300 grams deken op gelegd met hals, na aanraden van een vriendin heb ik er 1,5 week terug 400 gram van gemaakt omdat het ineens kouder werd. Nu is het nog kouder, vriest 's nachts en is overdag 2/3 graden hier, is het verstandig om er dan nu 500 gram van te maken of niet?
lemanthia schreef:filou. hoe voelt ze onder de deken? en bij de ooraanzet? als ze daar goed voelt. lekker laten zou.
geschoren 200 grams + o grams. voelt ze super onder.