kusvoorjou schreef:Tot nu toe 1 reactie gehad op mijn vraag dus stel hem nog maar eenseen vliegendeken met hals voor een fries... Welke is goed?
Horseware
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zwerte schreef:Dus meer naar elkaar toetrekken aan de achterkant? Nog niet geprobeerd, ga ik direct doen!
leeuwen80 schreef:Ik ben op dit moment aan het kijken voor een nieuwe 0 grams regendeken, nou leek mij het linersysteem eigenlijk wel hartstikke handig. Alleen heeft de verkoopmedewerkster bij de ej mij verkeerd geïnformeerd, volgens haar zou er bij de amigo bravo wug aansluitingen zitten om de liner aan de deken vast te maken. Alleen lees ik nu op de paardendrogist dat deze er helemaal niet aanzitten, dus ben ik gaan kijken naar de rhino wug versie.
Dus vraag ik me af hoe deze deken is qua maat en pasvorm vergeleken bij de amigo hero, zit hier veel verschil in of komen de maten juist goed overeen?
Mijn paard heeft namelijk van de amigo hero echt een 183 / 6.0 nodig, wat zouden jullie dan aanraden?
leeuwen80 schreef:Als je dan bij wijze van spreke een amigo deken in de maat 6.0 hebt, dan heb je voor zover ik kan zien in de lengte een maat groter nodig. Alleen vraag ik me dan af wat de breedte voor doet, blijft dit dan ongeveer gelijk aan de breedte van de amigo 6.0 of is dit dan juist breder aangezien het een maat groter is?
Capriootje schreef:Ik heb de Rambo duo en sinds paar maanden de lite erbij gekocht omdat ik een nieuwe 0 gram nodig had. Helaas krijgt mijn zeer gevoelige schimmel toch plekken van de ringen waar de hals aan vast zit, was hier al bang voor maar helaas is er geen 0 gram hals voor de duo![]()
Denk dat ik de lite maar verkoop en een simpele amigo 0 gram koop, die liggen hem ook prima en gebruik die toch niet enorm vaak in vergelijking met de 100 gram. Baal wel als een stekker.
Of iemand nog een andere tip voor een 0 gram?
MoniekV schreef:Capriootje schreef:Ik heb de Rambo duo en sinds paar maanden de lite erbij gekocht omdat ik een nieuwe 0 gram nodig had. Helaas krijgt mijn zeer gevoelige schimmel toch plekken van de ringen waar de hals aan vast zit, was hier al bang voor maar helaas is er geen 0 gram hals voor de duo![]()
Denk dat ik de lite maar verkoop en een simpele amigo 0 gram koop, die liggen hem ook prima en gebruik die toch niet enorm vaak in vergelijking met de 100 gram. Baal wel als een stekker.
Of iemand nog een andere tip voor een 0 gram?
De supreme is er wel in 0 gram en die heeft klittenbanden voor de hals.
Capriootje schreef:MoniekV schreef:
De supreme is er wel in 0 gram en die heeft klittenbanden voor de hals.
Ja die zag ik, kon alleen zo snel de halsaansluiting niet vinden. Toch wel weer prijzig voor eentje 'erbij'. En gaat me eigenlijk alleen om de 0 gram hals haha, ga nog even wat verder kijken.