Wat is het beste denken jullie? Gewoon lekker nog 24/7 buiten tot 1 november met een 300 grams met als het regent of snachts binnen en overdag buiten met een dikke fleece onderdeken en 0 grams regendeken..
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
LouanneLoua schreef:Ik denk dat ik maandag of me paard snachts binnenzet of butien met een 300 grams
Wat is het beste denken jullie? Gewoon lekker nog 24/7 buiten tot 1 november met een 300 grams met als het regent of snachts binnen en overdag buiten met een dikke fleece onderdeken en 0 grams regendeken..
grace1989 schreef:MiniLoe schreef:grace1989: je kan ook toch een 100 grams proberen? vind de overgang van 0 grams naar 200 grams erg groot.
voor een ongescoren paard ook nog veel een 200 grams op of is je paard wel geschoren?
sjors493: Als je paard in de winter invalt, kan je of meer hooi voeren tot onbeperkt hooi voeren, of een deken op doen, waarschijnlijk kost je paardje het teveel energie om warm te blijven waardoor deze zijn gewicht kwijt raakt. werkt alleen extra bijvoeren niet dan gewoon wat meer hooi in combi met een deken
MiniLoe; ik heb helaas geen 100 grams. Alleen een 0, 200 en 350 grams. Daar moet ik uit kiezen.
SharonIndezz schreef:hallo,
even een snelle vraag tussendoor, hoop dat iemand me kan helpen!
Ik heb een 4 jarige merrie, welke nu al dik in het haar zit.. terwijl ze gewoon een deken aan heeft..
maargoed, na het rijden is ze snel bezweet, waardoor het lang duurt voor zee droog is. Nu zit ik te twijfelen of ik zal scheren,
alleen er is een ding waar ik me zorgen over maak, wij hebben alleen een buitenbak, is dit erg of kan ik dadelijk in de winter gewoon rijden met haar dunne velletje?
Groetjess