Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyKim schreef:Goedemorgen ,
Ik kom even binnenvallen .....
Ik wil graag de HV polo 200 gram outdoordeken of de 400 gram Winterdeken bestellen , alvast voor volgend jaar .
In principe voldoet hij aan al mijn eisen aan een deken .
Wat zijn jullie ervaringen met die deken ? Heb zelf veel van dat merk maar nog geen deken
Jelleee schreef:Vraagje:
Waar kan ik zo'n losse bilriem kopen die aan de Horseware Rhino zit? Ik kan op internet alleen zo'n plastic vinden maar ik zoek dus de nylon versie met musketon en verstelbaar.
ingaa schreef:Heb je de liners vastgemaakt aan de deken zowel voor (afhankelijk van het model Rhino) en achter?
Dan zou de buitendeken niet moeten kunnen schuiven over de liners.
Kasmir schreef:Heb je een foto? Mijn Rhino wug leek in eerste instantie ook te pasten maar had hetzelfde, zakte enorm scheef. Pasvorm is dan toch niet goed, ik heb een upgrade naar Rambo gemaakt die ligt als een huis maar is ook vrij prijzig.
LisanneeD schreef:Vraagje de bilriem van mijn amigo medium deken is stuk aan de kant van de gesp. Iemand een goede tip waar ik nieuwe kan halen? Zit nu even provisorisch vast met een stukje touw.
Edit: inmiddels bij paardendrogist één gespot maar nu de vraag hoeveel cm die moet zijn. 40 of 50 cm? Ik heb een deken maat 206 helaas nu geen meetlint bij me. Jullie ervaring hier mee ?