Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reiziger schreef:Marls schreef:Ongeschoren paard staat 24/7 buiten met 200 gram
Heeft jouw paard het niet warm overdag?
Mijn ongeschoren paarden staan 24/7 buiten onder een regendeken met fleece. Op de dag voelde ze er eigenlijk te warm onder. Ze hebben wel een flink pak haar.
Vorige winter hebben ze nooit meer op gehad dan 300 gram.
Dott schreef:Ik val even binnen met een vraagje. Mijn pony stond onder 100gr. En had het niet koud.
Hij kreeg koliek doordat zn darm achter t bandje van zn mild bleef steken.. anyway.. hij moest van de DA een dikkere deken op om alles goed warm te houden. Dus 300gr opgedaan.
Nu mogen we hem straks weer ophalen.. maar wat is dan wijsheid. Die 300gr maar oplaten? (Ik heb niks dikkers.. dus als t echt gaat vriezen enzo heb ik geen dikkere) of toch terug een 100 of 200gr opleggen??
En leverd dat geen problemen op?
Dott schreef:Ik val even binnen met een vraagje. Mijn pony stond onder 100gr. En had het niet koud.
Hij kreeg koliek doordat zn darm achter t bandje van zn mild bleef steken.. anyway.. hij moest van de DA een dikkere deken op om alles goed warm te houden. Dus 300gr opgedaan.
Nu mogen we hem straks weer ophalen.. maar wat is dan wijsheid. Die 300gr maar oplaten? (Ik heb niks dikkers.. dus als t echt gaat vriezen enzo heb ik geen dikkere) of toch terug een 100 of 200gr opleggen??
44Myrthe44 schreef:Dott schreef:Ik val even binnen met een vraagje. Mijn pony stond onder 100gr. En had het niet koud.
Als het gaat vriezen kan je de 100 en 200 gram toch onder de 300 gram doen?
Ik zou de 300 oplaten!